Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:148, Did:0, useCase: 3

Noivils: ''Rallijs ir vissmagākais sporta veids pasaulē''

Gatis Liepiņš
Gatis Liepiņš

Noivils: ''Rallijs ir vissmagākais sporta veids pasaulē''
Tjerī Noivils. Foto: wrc.com

Tjerī Noivils atzinīgi novērtēja savu trešo vietu Safari rallijā Kenijā kā grūti nopelnītu balvu pēc vienas no vissmagākajām nedēļas nogalēm savā FIA pasaules rallija čempionāta karjerā.

Beļģu sportists pārvarēja virkni neveiksmju, tostarp slimību, laika sodu un atkārtotas tehniskas problēmas, lai finišētu uz goda pjedestāla trešā pakāpiena aiz Hyundai komandas biedra Ota Tanaka un sacensību uzvarētāja Elfina Evansa.

Noivila cīņa par augstu rezultātu daļēji izšķīrās jau sacensību pirmajā dienā, kad sportists saņēma vienas minūtes sodu pēc tam, kad viņa automašīnai tika mainīta ātrumkārba. Papildus tam Noivils rallija turpinājumā vēl saņēma 50 sekunžu sodu, kā arī saskārās ar pārsistām riepām un citām tehniskām problēmām.

''Ja mēs par visām šīm pūlēm šajā nedēļas nogalē nebūtu tikuši atalgoti ar goda pjedestālu, es būtu ļoti vīlies,'' pēc finiša teica Tjerī Noivils. ''Tas vēlreiz parāda, ka rallijs ir vissmagākais motorsports pasaulē, un varbūt viens no vissmagākajiem sporta veidiem kopumā.''

''Mēs cīnījāmies visu nedēļu. Jau trases pierakstīšana bija grūta un izaicinoša, bet rallijs šogad, godīgi sakot, bija cita dimensija - apstākļu, izaicinājumu, tik daudz grūtību un arī tik daudz problēmu mums. Un arī veselības problēmas, kas to visu nepadarīja daudz vieglāku.''


Foto: Hyundai Motorsport

Kā atklāja Noivils, tad piektdien, daudz laika pavadot saulē, labojot savu automašīnu, viņš ar stūrmani saslima. Beļģu braucējs atklāja, ka naktī uz sestdienu viņi abi vispār nevarēja pagulēt, tāpēc sestdienas rītā viņi esot jutušies briesmīgi.

''Svētdiena mums bija lieliska. Ļoti baidījos, ka kaut kas varētu salūzt automašīnai, bet tas nenotika, tāpēc esmu ļoti apmierināts. Manuprāt, tas bija labs solis atgriezties pie vecākas specifikācijas automašīnas. Neskatoties uz to, atkal dažas nelielas problēmas, kas vienmēr gadu no gada atgriežas, vajadzēja atrisināt. Tas ir nomācoši, un es domāju, ka mums būs laba atskaite, par ko noteikti runāsim ar komandu.''

Noivila problēmas Kenijas WRC:
- Tehniskas problēmas SS2 izskaņā;
- Pēc ātrumkārbas nomaiņas piektdienas rīta 1 minūtes sods par kavējumu;
- 10 sekunžu sods par pāragru startu SS5;
- Pārsista riepa SS6;
- 50 sekunžu sods par laika kavējumu (par dzesēšanas sistēmas remontdarbiem);
- Slimība un negulēta nakts;
- Riepas maiņa SS11 ātrumposmā;
- Aizsvīdis vējstikls sestdienas pēcpusdienas posmos;
- Pārsista priekšējā labā riepa SS15

Pēc trīs posmiem Noivils ar 52 punktiem kopvērtējumā ieņem 2.vietu, par 36 punktiem atpaliekot no Elfina Evansa.

Rallija rezultāti:

  +2 [+] [-]

, 2025-03-25 23:37, pirms 6 dienām
Noivils ir vislielākais čīkstulis pasaulē! Nez ko varētu teikt riteņbraucēji un MMA cīkstoņi…

     [+] [-]

, 2025-03-25 23:39, pirms 6 dienām
Kā tad, grūtākais 😂

     [+] [-]

, 2025-03-26 13:20, pirms 5 dienām
zumm-zumm rakstīja: Kādi cīkstoņi, riteņbraucēji. Noivils ceļas no rīta velns viņu zina cikos, 7-os jau močī ar vidējo ātrumu 150km/stundā, laikapstākļi, pašam auto jāremontē, ja var ko izdarīt, mediji, serviss un tā līdz 6-7 vakarā vismaz. Paprovē tādā stilā 5 dienas no vietas. Kādi riteņbraucēji, cīkstoņi. Tas tāpat, kā ..., ka motokross nav sports, salīdzinot ar bobsleju, tāllēkšanu uttt. Paprovē sevi uzturēt formā, lai motokrosā būtu top līmenī. Tiem olimpiešiem pat prātā nenāk, kādas slodzes ir jāiztur rallija pilotiem vai motokrosistiem.
Jā Noivils runā brīziem lieku. Bet par čempionu tāpat nekļūst. Arī Ogiers bieži muti virināji ne pa tēmu.
Vienu ... ieliku.

     [+] [-]

, 2025-03-26 13:32, pirms 5 dienām
Autoram

Kas ir SS2,3,5 utt.?

     [+] [-]

, 2025-03-26 17:49, pirms 5 dienām
Nu es domāju, ka riteņbraucējiem maukt katru dienu pa 4, 5 vai 6 stundām 3 nedēlas no vietas (ar 2 brīvdienām) jebkādos laikapstākļos vienalga vai karsts vai lietus ir tomēr sarežģītāk. Arī no riska viedokļa riteņbraukšanā nositās vai smagas traumas gūst kopumā biežāk. Nemaz nerunājot par lauztiem atslēgas kauliem, zilumiem, "asfaltslimību" utt. Visu cieņu rallija večiem, bet nu tomēr bišķi cits smagums veļukiem.

     [+] [-]

, 2025-03-26 22:18, pirms 5 dienām
Ja rallijs ir kļuvis tikai par smagu darbu bez pozitīvām emocijām un kaifa, tad jābeidz ar to nodarboties. Man likās, ka visiem sportistiem ir ļoti paveicies, ka var pelnīt ar savu sirdsdarbu vai pat hobiju.

     [+] [-]

, 2025-03-27 09:41, pirms 4 dienām
guntis86 rakstīja: Ja rallijs ir kļuvis tikai par smagu darbu bez pozitīvām emocijām un kaifa, tad jābeidz ar to nodarboties. Man likās, ka visiem sportistiem ir ļoti paveicies, ka var pelnīt ar savu sirdsdarbu vai pat hobiju.
Es domāju slimam nobraukt gonku un vēl Keniju, tas ir smagi. Savādāk, diez vai būtu tādi teksti.