Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Visockis-Rubenis: ''Neteikšu, ka ''Valmiera'' aizsardzībā nospēlēja labi...''

Visockis-Rubenis: ''Neteikšu, ka ''Valmiera'' aizsardzībā nospēlēja labi...''
Artūrs Visockis-Rubenis
Foto: Renārs Buivids, www.bk.lu.lv

Svētdien kārtējo spēli Aldaris LBL ietvaros aizvadīja Latvijas Universitātes basketbola komanda, piekāpjoties ''Valmieras'' basketbolistiem ar 51-62. Komentārus par aizvadīto cīņu sniedza studentu komandas galvenais treneris Artūrs Visockis-Rubenis un rezultatīvākais spēlētājs studentu rindās Jānis Eiduks.

BK "Latvijas Universitāte" galvenais treneris Artūrs Visockis-Rubenis: ''No skatītāju viedokļa spēle droši vien bija visnotaļ neinteresanta, jo mazs rezultāts (51-62), bet mums tā bija interesanta - šī bija īsta aizsardzības spēle. Tika ielaisti vien 62 punkti, kas, manuprāt, liecina par ļoti labu aizsardzību. Neskatoties uz to, ka visās pozīcijās "Valmierai" ir par 10-20 kilogramiem smagāki un arī garāki vīri, mēs cīnījāmies godam. Problēma gan bija uzbrukums. Neteikšu, ka ''Valmiera'' aizsardzībā nospēlēja labi, drīzāk teikšu, ka mēs vienkārši neizmantojām savas iespējas un arī daudz kļūdījāmies. Daudz arī riskējām, piemēram, pieņēmām riskantus lēmumus piespēlēs, kur arī bija tās kļūdas, kas rezultātā maksāja dārgi. Kā jau minēju, šī bija aizsardzības spēle un, ja komanda ielaiž tikai 62 punktus, esmu ļoti apmierināts, vienīgi vajadzēja nedaudz vairāk arī iemest.''

BK "Latvijas Universitāte" uzbrucējs Jānis Eiduks (spēlē guva 11 punktus): ''Komandai šodien bija laba aizsardzība, tikai pašiem neiekrita daudz brīvo metienu. It kā visu izdarījām labi, regulāri atsitām aizsardzību, bet kaut kā pietrūka un diemžēl neiemetām savus metienus. Tas arī atspoguļojas uz rezultātu tablo - iemests tikai 51 punkts, toties ielaidām arī tikai 62 punktus, kas ir diezgan labi. Tas, manuprāt, ir arī iemesls, kāpēc zaudējām.
Kādēļ tik zema precizitāte no tālas distances (Jānis Eiduks spēlē realizēja tikai vienu no sešiem tālmetieniem - aut.)? Nezinu, it kā jau viss bija labi, brīvi metieni, kuri bija jāiemet. Pats nezinu, kas notika. Metieni bija atstrādāti, viss bija kārtībā, bet kaut kas pietrūka, vienkārši nekrita. Būtu savus metienus iemetis, tur jau tas rezultāts arī rastos... Ja arī pārējie komandas biedri realizētu savus ikdienas metienus, domāju, ka mēs būtu arī uzvarējuši.''

Informāciju sagatavoja:
Laura Melne, BK Latvijas Universitāte

  -3 [+] [-]

, 2013-12-08 23:18, pirms 11 gadiem
Visockim gan muldēšanas augstākā pilotāža. Zaudes gadījumā un pie 51 iemesta punkta pa visu spēli pateikt, ka no pretinieka aizsardzības diez kas jau nebija, tas patiešām ir īpašs redzējums! Otrs Bagatskis aug demagoģiskās filozofijas ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-09 00:42, pirms 11 gadiem
Kreilis rakstīja: Visockim gan muldēšanas augstākā pilotāža. Zaudes gadījumā un pie 51 iemesta punkta pa visu spēli pateikt, ka no pretinieka aizsardzības diez kas jau nebija, tas patiešām ir īpašs redzējums! Otrs Bagatskis aug demagoģiskās filozofijas ziņā.
Ja spēli klātienē redzēji, tad piekrītu tev, bet ja spried tikai pēc cipariem, tad tā ir Jūsu tukša muldēšana, ne Visocka-Rubeņa, kurš ir treneris ar jau zināmu pieredzi un autoritāti, lai spētu pareizi, korekti analizēt spēli. Un ja skaties tehnisko protokolu, tad vari pamanīt 4/27 3pts. LU, diez vai visi aizmestie garām 3pts. bija Valmieras nopelns aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2013-12-09 03:53, pirms 11 gadiem
Sapņo vien tālāk, nu tad nākmā jāņem pret valmieru, citādi vis paliks vārdos.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-09 09:28, pirms 11 gadiem
Sharps rakstīja: Ja spēli klātienē redzēji, tad piekrītu tev, bet ja spried tikai pēc cipariem, tad tā ir Jūsu tukša muldēšana, ne Visocka-Rubeņa, kurš ir treneris ar jau zināmu pieredzi un autoritāti, lai spētu pareizi, korekti analizēt spēli. Un ja skaties tehnisko protokolu, tad vari pamanīt 4/27 3pts. LU, diez vai visi aizmestie garām 3pts. bija Valmieras nopelns aizsardzībā.
Ir pāris izteikumi, kas liek spriest par Visocki kā demagogu pat neredzot spēli. Par savējiem: "Tika ielaisti vien 62 punkti, kas, manuprāt, liecina par ļoti labu aizsardzību." Par pretinieku, kurš savā grozā ielaida tikai 51p: "Neteikšu, ka ''Valmiera'' aizsardzībā nospēlēja labi..". Un tad vēl šis: "visās pozīcijās "Valmierai" ir par 20 kilogramiem smagāki un arī garāki vīri.." Piemēram, Mārcis Vītols 183/88, Raimonds Gabrāns 185/89. Divdesmitkārtīgi kļūdīties laikam ir cilvēcīgi Par garo galu neko neteikšu, tur Valmierai ir pārsvars.
Lai jau Visockis runā vien tālāk, tas tā, no tēmas, ka kaimiņu Ješkam cukurgailītis saldāks...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-09 09:53, pirms 11 gadiem
Nu bet tieši tā arī bija! Protams, LU šad tad iekrita aizsardzībā un, piemēram, Geks no visiem punktiem kādus 7-8 realizēja pavisam brīvs, taču kopumā bija sajūta, ka ''Valmiera'' kārtējo reizi no studentiem negaidīja tādu atdevi aizsardzībā. Iļins, Ciprus, Ziediņš - centri, kuri ne tikai nespēja bieži savākt 100% rībaundus, bet arī aizmeta garām no groza apakšas un tas noteikti bija aizsardzības nopelns.
Otrā laukuma pusē LU katastrofāli neveicās ar metieniem no perimetra - puse bija pēc ātrām piespēlēm atrasts brīvais metējs, taču, piemēram, tikai 2.ceturtdaļas pašās beigās LU iemeta 1. tālmetienu spēlē un tas tajā brīdī bija 1/11. Kaut vai tas pats Eiduks - 3p metiens esot viņa metiens, bet šoreiz trāpīts tikai 1/6.. Viņš kādus 3-4 izmeta tieši pēdējā ceturtdaļā un tad jau var pafantazēt ''kā būtu, ja būtu..''.

Piekrītu LU trenerim par 100%, ka uzbrukums negāja un aizsardzība gan bija līmenī!
P.S. Es biju klātienē un V.Krūmiņa nemitīgā aurošana un spēlētāju raustīšana ar maiņām vien liecināja, ka aizsardzībā ir problēmas.

Kreilis rakstīja: Ir pāris izteikumi, kas liek spriest par Visocki kā demagogu pat neredzot spēli. Par savējiem: "Tika ielaisti vien 62 punkti, kas, manuprāt, liecina par ļoti labu aizsardzību." Par pretinieku, kurš savā grozā ielaida tikai 51p: "Neteikšu, ka ''Valmiera'' aizsardzībā nospēlēja labi..". Un tad vēl šis: "visās pozīcijās "Valmierai" ir par 20 kilogramiem smagāki un arī garāki vīri.." Piemēram, Mārcis Vītols 183/88, Raimonds Gabrāns 185/89. Divdesmitkārtīgi kļūdīties laikam ir cilvēcīgi Par garo galu neko neteikšu, tur Valmierai ir pārsvars.
Lai jau Visockis runā vien tālāk, tas tā, no tēmas, ka kaimiņu Ješkam cukurgailītis saldāks...

     [+] [-]

, 2013-12-09 10:38, pirms 11 gadiem
fjego09 rakstīja: Nu bet tieši tā arī bija! Protams, LU šad tad iekrita aizsardzībā un, piemēram, Geks no visiem punktiem kādus 7-8 realizēja pavisam brīvs, taču kopumā bija sajūta, ka ''Valmiera'' kārtējo reizi no studentiem negaidīja tādu atdevi aizsardzībā. Iļins, Ciprus, Ziediņš - centri, kuri ne tikai nespēja bieži savākt 100% rībaundus, bet arī aizmeta garām no groza apakšas un tas noteikti bija aizsardzības nopelns.
Otrā laukuma pusē LU katastrofāli neveicās ar metieniem no perimetra - puse bija pēc ātrām piespēlēm atrasts brīvais metējs, taču, piemēram, tikai 2.ceturtdaļas pašās beigās LU iemeta 1. tālmetienu spēlē un tas tajā brīdī bija 1/11. Kaut vai tas pats Eiduks - 3p metiens esot viņa metiens, bet šoreiz trāpīts tikai 1/6.. Viņš kādus 3-4 izmeta tieši pēdējā ceturtdaļā un tad jau var pafantazēt ''kā būtu, ja būtu..''.

Piekrītu LU trenerim par 100%, ka uzbrukums negāja un aizsardzība gan bija līmenī!
P.S. Es biju klātienē un V.Krūmiņa nemitīgā aurošana un spēlētāju raustīšana ar maiņām vien liecināja, ka aizsardzībā ir problēmas.
Hm, īpaši nemanīju Krūmiņu aurojam. Viņš pārsvarā tikai ironiski smīnēja pēc kārtējām kļūdām Valmiera necentās ātri uzbrukt, attiecīgi, bija pamaz metienu un tie paši ne pārāk precīzi. LU arī galīgi brīvi nekrita. Valmierai visu laiku laukumā bija viens no garajiem (Iļjins vai Cipruss), izņemot pēdējās minūtes, taču man likās, ka tas pilnībā neattaisnojās.