Šogad "McLaren" būtiskus uzlabojumus ieviesusi tikai vienreiz, kad uz aprīlī notikušo posmu Ķīnā priekšroka tika dota Džensonam Batonam. Tagad seko otrā lielo uzlabojumu reize un šajā gadījumā "Red Bull Ring" trasē tos pirmais iemēģinās Alonso.
Nedēļā pēc sacīkstes turpat Austrijā norisināsies pēdējie šīs sezonas F1 testu braucieni, kuros "McLaren" komandai šos uzlabojumus būs iespēja turpināt attīstīt. Zināms, ka pirmajā dienā (otrdien) testos MP4-30 formulu pilotēs Alonso, bet otrajā dienā (trešdien) pie darba tiks likts komandas rezervists Stofels Vandūrns.
Zināms, ka Alonso formula Austrijas "Grand Prix" izcīņā būs aprīkota ar jaunu, īsāku purngalu, kas šī mēneša pirmajā pusē izgāja Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) noteiktos triecientestus. Būs arī citi būtiski uzlabojumi aerodinamikā, tostarp jauni antispārni gan priekšā, gan aizmugurē.
Paredzams, ka jau šovakar uzlabotās detaļas tiks nogādātas Austrijā, lai jau rīt brīvajos treniņbraucienos Alonso tās varētu sākt izmēģināt trasē.
"Autosport.com" ziņo, ka "Honda" tikmēr veikusi uzlabojumus Alonso motoram un Austrijā viņš izmantos jau piekto dzinēju šajā sezonā, kas automātiski nozīmē starta vietu sodu uz svētdien gaidāmo sacīksti. Tāpat "McLaren" un "Honda" šobrīd vēl spriež, vai izmaiņas veikt arī Batona mašīnas motoram.
Tā kā "Red Bull Ring" trasē daudz kas ir atkarīgs no motora veiktspējas, tiek prognozēts, ka "McLaren" šajā sacīkstē klāsies grūti. Tomēr lēmums par dzinēja maiņu pieņemts tagad, lai sods nebūtu jāizcieš Silverstounā vai Hungaroringā, kur "McLaren" formula noteikti būs spējīga sasniegt augstākus rezultātus.
Izmantotie resursi:autosport.com - the authority on Formula One,...