Melburnas trasē ar dzinēja pārkaršanu saskārās abi "Mercedes" piloti. Hamiltons atzīst, ka būtu braucis "ār gāzi grīdā" līdz pat finišam, taču to nedarīja, jo uztraucās par motora izturību un to, kā tas varētu ietekmēt turpmāko sezonu.
"Dzinējs sāka pārkarst, bet man ar to jāaizvada septiņas sacīkstes, varbūt pat vairāk, ja to varēšu," skaidro pērnās sezonas čempions. "Es braucu, cik ātri varēju, bet tas palika pārāk karsts, līdz ar to sāku uztraukties, ka to sabojāšu. Kad sacīkstes tuvojās beigām, prātoju, ka nepanākšu Fetelu atlikušo apļu laikā, jo jau tobrīd braucu uz 110 procentiem, bet riepas tikai turpinās dilt, līdz ar to es riskētu septiņu punktu dēļ. Nolēmu, ka vajag atkāpties, pietaupīt motoru un izmantot tā dzīvību nākamajās cīņās."
Hamiltons atzīst, ka viņam pašam šāda situācija nav pieņemama, taču nekas cits neatliek, kā spēlēt pēc uzspiestajiem noteikumiem.
"Tas neatbilst manai izpratnei par autosportu, jo gribu cīnīties par uzvaru līdz finišam," viņš saka. "Man bija gana spēka un jutos labi, bet nākas domāt par atkāpšanos, jo tā šis čempionāts ir izveidots, ar degvielas taupīšanu, trīs dzinējiem sezonā un tamlīdzīgām lietām. Līdzjutējiem tas noteikti nav nekas aizraujošs, ko redzēt, jo viņi noteikti gribēja baudīt cīņu līdz pēdējam. Tajā pašā laikā, gribu pabeigt sezonu ar šiem atļautajiem trim motoriem, negribu, lai man būtu jāizmanto ceturtais."
Otrs "Merceds" pilots Valteri Botass, kurš kvalifikācijā avarēja un startēja no 15. vietas, jo bija nepieciešama ātrumkārbas maiņa, finišēja vien astotais. Sportists atklāja, ka bija kļūme ar dzesēšanu, kas arī izraisīja motora uzkaršanu, līdz ar to ātrāk viņš braukt nedrīkstēja, lai neriskētu ar izstāšanos.
Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...