Verstapens startēja no ceturtās pozīcijas, bet pirmajā līkumā bija atkritis uz astoto vietu
"Bija problēmas ar sajūgu, bet FIA to neatzina un nedeva atļauju nomainīt sajūgu," skaidro Horners. "Pēc tam problēmas atgriezās. Starta brīdī tas radīja pārāk lielu paātrinājumu, riteņi par daudz izspolēja. Vēl pie tam tur uzradās Niko Hilkenbergs. Kā, ellē, Maksam izdevās no viņa izvairīties, es nezinu, bet pirmajā līkumā viņš zaudēja daudzas pozīcijas. Šoreiz tas viņam maksāja vairākas vietas, un es ceru, ka uz nākamajām sacīkstēm varēsim Maksam iedot labāku sajūgu."
Verstapenam slikts starts padevies jau trīs posmos pēc kārtas, tādēļ viņš aicina "Red Bull" komandu rast risinājumu sajūga problēmām. Beļģijas, Itālijas un Singapūras posmos, 18 gadus vecais holandietis, saskaitot kopā, startos ir zaudējis desmit pozīcijas.
"Šī problēma ir jāizpēta pilnībā, jo tā nevar būt, ka trīs sacīkstēs pēc kārtas startā ir tādas problēmas," saka Verstapens. "Pirms tam ar startiem nebija problēmu, tie padevās labi. Singapūrā mēs zinājām, ka nebūs viegli, bet, ka būs tik slikti, to neparedzēja neviens."
Verstapenam nācās pielietot savu cīnītāja garu, tostarp aizvadīt saspringtu un principiālu divkauju ar bijušo "Red Bull" pilotu Daņilu Kvjatu, pirms tika izcīnīta sestā vieta.
"Cīņa bija laba, es izbaudīju apdzīšanas brīžus," saka Verstapens. "Nebija viegli, jo, kad esi iestrēdzis aiz kāda, tas atsaucas uz riepu nodilumu, tās ir grūti saglabāt labā stāvoklī. Tiklīdz priekšā ir brīva trase, mašīna pilnībā izmainās."
Izmantotie resursi:Autosport