03.03.2014. 16:15

Karro pirmo reizi pasaules čempionātā izdevās izcelt startu un tikt pie Holeshot balvas, kas pienākas tam, kurš attiecīgajā braucienā pirmajā līkumā spēj iebraukt pirmais.  

«Ierodoties Katarā, bija foršas sajūtas, jo biju vesels un labi sagatavojies. Kvalifikācijas treniņā uzrādīju sesto laiku, ar ko biju pārsteigts. Pašā kvalifikācijā starts bija labs, taču turpinājumā nedaudz cīnījos ar rokām, tāpēc nolēmu lieki neriskēt. Esmu mācījies no kļūdām, tāpēc labāk zaudēt kādu pozīciju, bet palikt uz riteņiem. Beigās finišēju 12.vietā, ar ko biju apmierināts, bet ne priecīgs,» notikumus atceras braucējs. 

«Sestdien pirms starta noskaņojums bija labs, jo beidzot sezona bija klāt. Pirmajā braucienā starts nebija tik labs, jo kāds cits braucējs bija ieņēmis manu starta vietu, ko pirms tam biju sagatavojis. Starts nepadevās, un aizbraucu kā 17. Atguvu ritmu un pakāpos uz 14.vietu, taču tad pievīla mans motocikls un biju spiests izstāties.» 

«Otrajā braucienā manam motociklam ielika rezerves motoru un biju apņēmības pilns aizvadīt labu braucienu. Starts izdevās fantastisks, ar ko pats biju ļoti apmierināts, jo pirmajā līkumā iebraucu kā pirmais. Taču nedaudz apjuku no tāda pavērsiena un atkritu uz trešo vietu. Biju atkritis uz septīto vietu, kurā arī turējos, taču tad mani viens sportists nogāza, ar ko nebiju priecīgs. Tajā pašā aplī apgāzos vēlreiz, jo laikam kāds akmens bija ieķēries priekšējās bremzēs. Nepadevos un turpināju cīņu, taču ātrums vairs nebija tik labs, cik brauciena sākumā. Beigās finišēju 15.vietā,» par otrā brauciena notikumiem stāsta Karro.



R & D akustika, SIA Kurzemes prospekts 3, Rīga, LV-1067
Semenkovs Vjačeslavs Bokss, Taekvondo, Kikbokss, MMA
FTA
Reģistrēties