Šobrīd tiek turpināts spriest par nepieciešamajām tehniskajām izmaiņām, kas F1 sacīkšu mašīnas pēc dažiem gadiem padarītu daudz pievilcīgākas līdzjutējiem un grūtāk pilotējamas sportistiem. Atraktīvākā šķiet ideja par vairāk nekā 1000 zirgspēku dzinēju ieviešanu šobrīd esošo 750 zirgspēkus jaudīgo motoru vietā.
"Šobrīd mēs riskējam pazaudēt arvien vairāk fanus," izteicies Lauda. "Gribu, lai mums ir futūristiska mašīna, kas piesaistītu fanus vismaz piecus gadus pēc kārtas. Tiem vajadzētu būt 1200 zirgspēkiem, plus platām riepām un agresīvai aerodinamikai, kas palīdzētu nodrošināt kritiskus jaudas apmērus, ja to izmantotu pilnībā."
Lauda gan atbalsta to, ka arī turpmāk jāpalielina "zaļo" tehnoloģiju apjoms: "Hibrīdtehnoloģijai ir jāpaliek, tomēr mums vajag vairāk jaudas. To varētu viegli panākt ar lielākām degvielas tvertnēm un lielāku degvielas plūsmas ātrumu."
F1 reputācija krītas arī pēc tam, kad debitanti, iesēžoties šī brīža formulās, pavisam ātri spēj pabraukt līdzīgā tempā ar pieredzējušajiem pilotiem.
"Šī brīža F1 mašīnas ļauj jebkuram GP2 vai F3 braucējam ļoti īsā laika posmā kļūt tikpat ātram kā pieredzējušajiem pilotiem, turklāt, neuzņemoties lielu risku," atzīst Lauda, kurš pēdējo titulu ieguva 1984. gadā, startējot ar jaudīgo turbo dzinēju. "Vēl pirms kāda laika jaunie braucēji bija satraukti par ātrumu, bremzēšanu, piespiedējspēka līmeni un risku avarēt ar 300 km/h. Mūsdienās ar F1 var braukt kā ar ielas mašīnu. Es to varu izdarīt un arī jūs to varētu."
Komandas vadītāju tikšanās, lai apspriestu iespējamos jauninājumus, plānota februārī.
Izmantotie resursi:autosport.com - the authority on Formula One,...