Sešus mēnešus "Peugeot 208" modelis tika gatavots un pēc tam mēneša garumā intensīvi "likts kopā". Silverstounā auto tika izmēģināts pirmo reizi un izrādījās gana uzticams. Mašīnas šasija veidota "Onroak Automotive" darbnīcā un, tāpat kā "Peugeot" rūpnīcas komanda, arī Lēba privātā vienība izmantos "Oreca" ražoto motoru un "Sadev" transmisiju.
"Sebastien Loeb Racing" komandas sastāvā visos gaidāmās sezonas posmos startēs franču pilots Greguārs Demustjē, kurš divās testu dienās nobrauca vairāk apļus nekā citi konkurenti. Noplūde stūres iekārtas hidraulikā bija vienīgais tehniskais defekts, kas atgadījās testos.
"Šie bija mašīnas pirmie testi - tā tika izkrauta no furgona un uzreiz varējām salīdzināt rezultātus ar konkurentiem," stāsta SLR komandas sporta direktors Franks Tine. "Salīdzinājumā ar citiem pilotiem, Gregam ir maza pieredze, arī mums pašiem vēl jāmācās, bet sākums nepavisam nav slikts. Esam priecīgi, jo mašīna ir uzticama un viss noritēja gludi."
Tāpat bija redzams, ka SLR komandas spēkrati atšķiras no "Peugeot 208" rūpnīcas speficikācijas "Supercar" mašīnām.
"Kad sāc savu projektu, ir jāiet savs ceļš, nevis jākopē citi," skaidro Tine. "Šis auto ir veidots neskatoties uz to, ko paveikuši citi, darījām tā, kā paši uzskatījām par pareizāku. Projektu sākām no nulles. Mērķis bija katrai jomai piesaistīt labākos speciālistus. "Onroak" zina, kā būvēt labas mašīnas un veidoja šasiju, "Oreca" izgatavoja motoru, "Sadev" - transmisiju, bet pēdējā daļa esam mēs, jo mēs zinām, kā ar mašīnām startēt sacīkstēs."
Demustjē testos Silverstounā sasniedza 11. rezultātu.
Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...