Naktī pirms sacensībām Liepāju un tās apkārtni piemeklēja spēcīgs lietus, kas turpinājās līdz pat sestdienas pēcpusdienai, uz asfalta seguma ceļiem izveidoto trasi daudzviet padarot slidenu. Tas no sportistiem prasīja papildu uzmanību un meistarību, un vienlaikus arī samazināja lielākas dzinēja jaudas sniegtās priekšrocības.
“Trase bija ļoti interesanta un sarežģīta, sevišķi sacensību noslēdzošā ātrumposma finiša daļa, kur uz trases bija arī neliela dubļu kārta. Dzinēja jauda šādos laika apstākļos patiešām spēlē mazāku lomu, tomēr rallijā rezultātu veido ļoti daudz, dažādu nianšu,” stāsta pieredzējušais rallija braucējs Mārcis Ķenavs. “Pašam vislabāk patika Rudes ātrumposms, kur trase gāja cauri kartodromam, tāpat bija arī neliels tramplīns. Šeit bija viss, kam īstā rallijā pieklājas būt.”
Otro ātrāko laiku kopvērtējumā uzrādīja Kristaps Sarma/Sandis Druks Jaunzemis (4WD plus), kurš no sacensību uzvarētāja atpalika nepilnas trīs sekundes, savukārt trešo ātrāko laiku sacensību kopvērtējumā spēja uzrādīt ar priekšējās piedziņas “Honda Civic” automašīnu startējušie Reinis Trūps/Artūrs Birģelis (2000 klase). Tikai 2,48 sekundes līdz uzvarai savā klasē “2000” pietrūka mājiniekiem Mikam un Mārcim Ķenaviem. Goda pjedestālu šajā klasē noslēdza Artis Freibergs/Andis Gluškovs.
4WD klasē uzvaru izcīnīja Niks Kanders/Rihards Runčs, “1600” klasē ātrākie bija Gatis Ābelītis/Lauris Cincis, bet “Open” klasē uzvarēja Māris Egle/Krists Andersons.
Atraktīvajā 2WD ieskaitē, kurā dalībnieki startēja ar BMW markas automašīnām, meistarīgākie minirallijā “Karosta” bija Gvido Rozenblūms/Indulis Kalniņš, 2.vietā ierindojās Mārtiņš Kļava/Ingars Pandrevics, bet godalgoto trijnieku noslēdza Mārtiņš Prūsis/Kārlis Aniņš.
Minirallija “Karosta” trasi veidoja seši ātrumposmi Karostā un Nīcas novada Rudes ciemā, un to kopējais garums sasniedza 15 kilometrus. Trasi galvenokārt veidoja gluds asfalta segums ar nelieliem netīra asfalta un grants segumu posmiem.
Informāciju sagatavoja:Dzintars Hmieļevskisminirallija “Karosta” rīkotāju pārstāvis