Kā stāsta rallija ekipāžas mentors un treneris Uldis Briedis, tad ''Šīs sacensības bija īpašas, jo pirmo reizi nācās izstrādāt taktiku kā braukt ātrumposmā, lai sataupītu riepas. Pirmajā reizē braucot tajā ātrumposmā nebijām gatavi, tad servisa parkā ieguvām informāciju no braucējiem, kuri brauc jau vairākus gadus, un izrunājām savu variantu, kas nesa lielisku rezultātu braucot otro reizi to pašu posmu - šī ir viena nianse par ko runā WRC sacensībās, bet līdz šim Baltijā un Eiropas sacensībās nebija vajadzības pielietot,'' saka Uldis Briedis.
''Šis bija rallijs, kur nevar braukt pēc ierastās stenogrammas sistēmas, bet lēmums ļoti daudzos līkumos bija jāpieņem pēdējā brīdī, ieraugot līkumu, jo neprognozējami nogrieztā iekšmala un samestās smiltis lika sajust ātrumu ar kādu braukt attiecīgajā līkumā. Varētu turpināt ilgi par jauno un līdz šim nezināmo, bet prieks, ka ekipāža ļoti ātri adaptējās situācijai un pielietoja jaunās zināšanas, rallija laikā, audzējot ātrumu un pārliecību.''
''Šīs sacensības parādīja, ka diemžēl, ja vari braukt konkurētspējīgā ātrumā, nebūt nedod gala rezultātu. Esmu ļoti priecīgs, ka nākamais solis prasa braukt gudri, un varu teikt - esam gatavi sākt strādāt pie tā, lai kļūtu labāki.”
Nākamais starts Mārtiņam un Renāram paredzēts jau šajās brīvdienās Čehijas ERČ posmā.
Informāciju sagatavoja:LMT Autosporta Akadēmija