22.03.2018. 05:35

F1 dzinēju ražotāji ziemā smagi strādāja, lai padarītu jaudas agregātus izturīgākus, jo to prasa jaunie noteikumi. Kamēr "Ferrari" un "Renault" rūpnīcas izteikušas gandarījumu, ka, par spīti izturības uzlabošanai, tām izdevies saglabāt tādus pašus jaudas rādītājus kā pērn, "Mercedes" inženieri esot īpaši piestrādājuši arī pie jaudas uzlabošanas.

"Jaunais motors ir daudz elegantāks un labāk saskan ar mašīnas aerodinamikas risinājumiem," skaidro "Mercedes" F1 dzinēju nodaļas vadītājs Endijs Kauvels. "Tikai pēdējā posmā Abū Dabī redzēsim, vai tas būs bijis izturīgāks nekā iepriekšējais. Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai kvalifikācijas un arī sacīkšu režīmā dzinējs būtu jaudīgāks nekā iepriekšējos gados."

"Renault" un "Honda" rūpnīcas jau atzinušas, ka 2018. gada F1 sezonu uzsāk, galveno uzsvaru liekot uz izturības testēšanu un iespējamo problēmu novēršanu, taču Kouvels saka, ka jaudas rādītāju nepalielināšana ir nepareiza pieeja.

"Nevajadzētu samazināt jaudu," saka Kouvels. "Kvalifikācijas režīmā mūsu motoram ir jābūt labākam nekā jebkad un arī sacīkšu režīmā jābūt tāpat. Izturībai arī tādā gadījumā jābūt gana labai, lai piektdien varam normāli noregulēt mašīnu, nevis taupīt uz nobrauktajiem kilometriem. Ja kaut kas notiks un kvalifikācijas braucienos būs problēmas, mēs reaģēsim un pielāgosimies."

Pašreizējais čempions Hamiltons stāsta, ka testos "Mercedes" motors netika izmēģināts kvalifikācijas režīmā: "Tas būs visjautrākais regulējums, tāds kā ballītes režīms. Tobrīd būs lielākā jauda un tiks sasniegts lielākais ātrums. Domāju, ka Endijs ar komandu to jau ir izmēģinājuši uz stenda un ar nepacietību gaidu, kad varēšu to pielietot trasē."

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...



Kokoro, džudo klubs Gobas 15a, Rīga, LV-1016
Bojāre Olga Bojāre OlgaBokss, Aerobika
FTA
Reģistrēties