27.02.2018. 08:37

Jau rīta pusē Daniels Rikjardo sasniedza dienas labāko rezultātu 1:20.179, bet pēcpusdienā gaisa temperatūra pazeminājās un bija stabili zem +10 grādu atzīmes, turklāt vēl arī sākās lietus. Austrālietis atzina, ka bijis apmierināts ar mašīnas izturību, tomēr sarežģīto laikapstākļu dēļ neko citu izvērtēt nevar.

"Bija auksts," viņš saka. "Visādi citādi viss bija labi. Rīta pusē, kad trase bija sausa, nebija ne vainas, bet pēcpusdienā apstākļi kļuva tiešām sarežģīti. Šādā temperatūrā riepas nespēj darboties kā nākas, sevišķi arī tādēļ, ka trasē uzliets jauns asfalts. Kad temperatūra ir zema, saķeres faktiski nav. Citādi diena bija laba, veicām vairāk nekā 100 apļus, un viens no braucieniem bija apmēram 35 apļi pēc kārtas. Izturība bija laba un cepuri nost visiem par to. Ātrums? Jauki sevi redzēt rezultātu augšgalā, bet divos grādos patiešām nav iespējams neko iemācīties."

Valteri Botass ar "Mercedes" formulu bija otrais ātrākais, zaudējot 0.170 sekundes, savukārt pēcpusdienā viņa vietā sēdās 2017. gada F1 čempions Lūiss Hamiltons, kurš, pasliktinoties laikapstākļiem, nespēja būt tik ātrs, zaudēja Rikjardo rezultātam vairāk nekā divas sekundes un palika vien septītais.

"Jauki būt atpakaļ mašīnā pēc trīs mēnešu pārtraukuma, bet, par nelaimi, apstākļi bija tik slikti, ka daudz apļus nobraukt nesanāca," stāsta Hamiltons, kurš Barselonas trasi vakar noriņķoja tikai 25 reizes. "Pēcpusdienā asfalts bija ļoti auksts, līdz ar to nebija iespējams uzsildīt riepas. Šādā temperatūrā tās nestrādā, tādēļ nebija iespējas tās izjust. Apstākļu dēļ nesanāca pabraukt ar lielu ātrumu. Ir grūti izteikt pilnīgu spriedumu par mašīnu, bet sākotnējā sajūta ir laba."

Ar jauno mašīnu apmierināts arī "Ferrari" pilots Kimi Raikonens, kurš iepriekšējās sezonās allaž bijis lēnāks par komandas biedru Sebastianu Fetelu. Soms veica 80 apļus un zaudēja Rikjardo 0.327 sekundes, ieņemot trešo pozīciju.

"Vienīgā šīs dienas problēma bija laikapstākļi," viņš piekrīt saviem konkurentiem. "Pirmais iespaids par mašīnu ir labs, bet pāragri izteikt kādus spriedumus, sevišķi šādos apstākļos. Šīs riepas nav veidotas, lai ar tām varētu braukt astoņu grādu temperatūrā, grūti bija visiem. Mūsu darbs nav nekādi saistīts ar uzstādītajiem apļu laikiem, jo vienkārši braucām un veicām izmaiņas dažādās lietās, centāmies saprast mašīnu, kurai, kā izskatās, nav nekādu vainu. Tagad jācenšas nobraukt pēc iespējas vairāk kilometrus."

Oficiālo F1 testu pirmā kārta norisināsies līdz 1. martam.

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...thecheckeredflag.co.uk



Solncevs Valērijs Solncevs ValērijsGrieķu-romiešu cīņa, Brīvā cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties