Serbijas valstsvienības kapteine Milica Daboviča: "Sagatavošanās posms pagāja ļoti labi, par to liecināja arī spēle un rezultāti, ko parādījām pārbaudes mačos. Uzvaras nav tik svarīgas, svarīgāk bija saspēlēties un izmēģināt visus variantus. Pagaidām negribu runāt par medaļām. Domāju, ka mums jāiet lēnām, soli pa solim. Jau iepriekšējos gados kopā ar treneri esam smagi strādājušas kopējam mērķim. Tagad negribam palaist garām šo iespēju. Ceturtdien [finālturnīra pirmajā spēlē] būs pirmais svarīgākais brīdis. Latvija spēlē labu basketbolu, un, protams, grib atriebties par zaudējumu pirms diviem gadiem Eiropas čempionātā."
Kā zināms, 2013. gada finālturnīrā Latvijas izlase savā grupā zaudēja visās trijās spēlēs un netika tālāk, izšķirošais bija zaudējums pret Serbiju (56:62).
Serbijas izlases galvenā trenere Marina Maļkoviča: "Lielā mērā jau esam gatavas spēlei pret Latviju. Tas noteikti būs grūts mačs. Mūsu grupā tā ir atlētiskākā komanda, taktika tai izstrādāta līdz detaļām. Latvijai ir pieredzējušās Jēkabsone un Baško, kā arī ļoti mobilas centra spēlētājas. Čempionāta startā mums vajag pārspēt šīs pretinieces, jāparāda, kas mēs esam."
Pārbaudes spēlēs Latvija cīnījās ar mainīgām sekmēm (bilance 5-7), bet Serbija izskatījās pārliecinošāk (9-2). Šorīt abas valstsvienības izlidoja uz turnīra norises vietu Ungārijā.
Tiek lēsts, ka EČ mūsu C grupā galvenās favorītes ir Serbija un Krievija, tikmēr Latvija un Horvātija varētu būt reālākās pretendentes uz trešo vietu, savukārt Lielbritānija kotējas kā pastarīte. Tālāk tiks grupas trīs labākās izlases. C un D grupu veiksminieces veidos F grupu - no turienes četras labākās iekļūs ceturtdaļfinālā. 2015. gada Eiropas čempionvienība kvalificēsies Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm, savukārt 2.-5. vieta tiks uz olimpiskās kvalifikācijas turnīru, kur 12 izlases sadalīs pēdējās piecas ceļazīmes.
laiks | spēle |
---|---|
11.06.2015 17:30 | Latvija – Serbija |
12.06.2015 17:30 | Latvija – Horvātija |
13.06.2015 17:30 | Latvija – Lielbritānija |
14.06.2015 20:00 | Latvija – Krievija |
Izmantotie resursi:www.kss.rs