Alonso bija pacēlies no trešās uz otro vietu, kad jau Sepangas trases otrajā līkumā no aizmugures mazliet aizķēra pirmajā pozīcijā braucošo Sebastianu Fetelu no "Red Bull". Komanda nolēma viņu atstāt trasē, lai pēc kāda laika varētu pie viena nomainīt pārejas tipa riepas uz slikiem, tomēr jau otrā apļa sākumā antispārns salūza pavisam un Alonso izlidoja drošības joslā.
"Šodien mums bija laba mašīna," pēc izstāšanās teica Alonso. "Nedomāju, ka sacīkšu režīmā mēs ātruma ziņā atpalikām no "Red Bull". Viņiem šonedēļ īsti nebija konkurentu. Neviens nebija pietiekami ātrs, taču domāju, ka es biju tas, kurš varēja pacīnīties par uzvaru. Vēl gan mašīnai mazliet pietrūkst ātruma, taču tagad ir trīs nedēļas laika, lai varētu strādāt un ieviest kādus uzlabojumus. To darīs visi, bet ceru, ka mēs spersim lielāku soli uz priekšu kā pārējie."
Alonso nevaino komandu par pavēli nedoties boksos pēc antispārna aizlaušanas.
"Tā bija pavisam maza sadursme, taču pietiekama, lai pamatīgi sabojātu antispārnu," viņš skaidro. "Tā bija vienkārši neveiksme. Visu pirmo apli pa radio runājām ar komandu. Pirmajos divos sektoros mašīna uzvedās vairāk vai mazāk labi. Komanda televīzijas ekrānā redzēja bojājumus, taču zinājām, ka trešajā vai ceturtajā aplī varēsim mainīt riepas uz slikiem. Mainot tās kopā ar bojāto antispārnu varētu ietaupīt 20-30 sekundes. Veikt pitstopui vispirms pēc pirmā un pēc tam pēc trešā apļa būtu par daudz."
Izmantotie resursi:autosport.com - the authority on Formula One,...