''Darbs ir ļoti atbildīgs, jo ne uz sekundi nevar novērst acis, jo tur viss notiek ļoti ātri. Tev ir jāspēj būt klāt, lai visu redzētu un visu saprastu, kas tiek darīts, mainīts. Jebkura detaļa, kas tiek noņemta, tā ir jāuzskaita un jāatdod FIA tehniskajiem cilvēkiem. Ir tā, ka mehāniķi strādā ļoti ātri, tāpēc tiesnešiem ir jābūt klāt un jāspēj saredzēt visas darbības,'' savus pienākumus atklāj Ģirts Auziņš.
Ģirts atzina, ka viņam šīs būs sestās, bet Jānim ceturtās F1 sacīkstes, kurās tiks strādāts kā tiesnesim. ''Prieks, ka ar savu darbu esam sevi pierādījuši. Ir liels pagodinājums, ka mūs uz F1 posmu uzaicina atkārtoti. Ja pagājušajā gadā no Latvijas biju vienīgais, tad šogad būsim divi,'' saka Ģirts Auziņš, kurš pēdējo reizi F1 par tiesnesi strādāja ''Ferrari'' komandā.
Auziņš zināja teikt, ka vienā F1 posmā pavisam kopā ir apmēram 500 – 600 tiesnešiem, bet tehniskajā komisijā ap 60 cilvēkiem. Ir viens galvenais cilvēks, kurš atbild par visiem tiesnešiem, kā arī ir atsevišķs cilvēks, kurš atbild tikai par tehniskās komisijas tiesnešiem.
Jāatzīmē, ka Zviedrijas WRC Latviju šogad pārstāvēja četri tiesneši - Dairis Vīksne, Ģirts Leimans, Jānis Zeķītis un Ģirts Auziņš, kurš savus pienākumus pildīja ''Ford'' komandā.
Izmantotie resursi:go4speed.lv