22.03.2018. 07:50

"LCR Honda" komandu pārstāvošais Krečlovs bija viens no vismaz astoņiem braucējiem, kuri sacīkšu lielāko daļu Lusailas trasē pretendēja uz pjedestālu. Tikai pēdējos apļos no pārējiem spēja atrauties vadošie trīs braucēji, galu galā, pēc spraiga dueļa pēdējā līkumā, uzvaru ar nieka 0.027 sekunžu pārsvaru pār Marku Markesu izraujot Andreā Doviciozo.

Kečlovs saka, ka sacensībās "uzmetis aci" trasē izvietotajiem ekrāniem, kur uz īstu brīdi varēja redzēt, kā lielā cīņa izskatās no malas.

"Redzēju sevi kaut kur pa vidu un redzēju trīs braucējus pie boksu celiņa izejas," viņš stāsta. "Tobrīd nodomāju, ka skatītājiem gan droši vien ir interesanti to vērot. Šis izvērtās par lielisku sākumu daudzām komandām, sportistiem un čempionāta līdzjutējiem. Mums jānovērtē "MotoGP" un šī čempionāta noteikumi, jo tas ļauj mums aizvadīt ciešas cīņas. Cīņā ir dažādi ražotāji, neviens no tiem nedominē, un tas ir Karmelo Espeletas čempionāta rīkotāja "Dorna" vadītājs un viņa izstrādāto notekumu nopelns. Varam teikt, ka šis ir labākais motoru sports pasaulē."

Krečlovs sacensībās cerēja, ka var uzvarēt, tomēr šīs cerības pagaisa, kad Valentino Rosi izdevās atrauties.

"Es braucu piektais un prātoju, ka varu uzvarēt," stāsta sportists. "Braucu kopā ar Valentino un cerēju, ka varēšu viņu apdzīt, lai gan zināju, ka viņš noturēsies cīņā līdz finišam, tāpēc nolēmu vienkārši turpināt braukt pozīcijā, braukt komfortabli un palikt aiz viņa. Pēc tam viņš apdzina Johanu Zarko, aiz kura es iesprūdu uz vienu apli un zaudēja apmēram sekundi. Mans aplis bija 1m56.6s, kamēr priekšā braucošie sasniedza 1m55.6s. Nākamajā aplī atkal uzstādīju 1m55.6 un apdzinu Zarko, bet līderi jau brauca ar laiku 1m55.2s, jo cīnījās savā starpā un "spieda" uz maksimumu."

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...



Alko Racing Team Vidsala, "Gobas", Kalna p., Jēkabpils n., LV-5220
Трубецкой Андрей Трубецкой АндрейГреко-римская борьба, Вольная борьба, Женская борьба, Борьба на поясах, Пляжная борьба
Регистрация