Šis ir pirmais sezonas rallijs, ziemas rallijs, tieši tādēļ arī tik interesants. Komandas “ASRT” pilots Sergejs Popovs, lai nokļūtu Alūksnē, mērojis 9000 kilometrus no tālās Habarovskas. “Krievijā ir divas nelaimes – muļķi un ceļi. Rallija kompetences līmenis Latvijā ir augstāks nekā Krievijā. Man prieks, ka šeit varu sacensties ar meistariem. Šeit es izcīnu divdesmitās vietas un tas ir patīkamāk, nekā esmu Krievijā otrais vai trešais,” pastāstīja Popovs.
Šis rallijs bija īpašs “Sporta studijai”, proti, žurnālistam Armandam Tripānam, kurš varēja sevi izmēģināt stūrmaņa pozīcijā, braucot kopā ar komandas “ASRT” īpašnieku un pilotu Aināru Igaveņu. Stūrmaņa darbs sākās jau dienu iepriekš, kad nācās izbraukt visu trasi un pierakstīt to – visus līkumus, tramplīnus. Turklāt, nevis skatoties uz ceļu, bet sajūtot to ar savu pēcpusi.
Pirms rallija darba pilnas rokas arī mehāniķiem, kuru darbā arī var sasniegt zināmu adrenalīna līmeni, sagatavojot spēkratu pienācīgā līmenī. “Ja tu redzi, ka tas braucējs brauc, nu tad tas ir gandarījums, ka tā nakts nav negulēta velti,” pauda komandas mehāniķis Dainis Politko.
Pašā rallija dienā atkāpšanās ceļa vairs nav. Tripāns bija satraucies, taču, kā pēc sacīkstes jau norādīja viņa pilots Igaveņs, čalis ir gudrs un ātri mācās. Un pilots pat par 20 procentiem klausījis tam, ko saka stūrmanis.