"Andretti Autosport" ir viena no pasaules vadošajām autosporta komandām. Šobrīd tā ar panākumiem startē ASV bāzētajā "IndyCar" formulu seriālā, Amerikas vadošajā rallijkrosa čempionātā "Global Rallycross", kā arī elektrisko auto "Formula E" sacensībās. No nākamā gada komanda piedalīsies arī Austrālijas "Supercars" autošosejas seriālā.
Pats Maikls Andretti "Formulā 1" nespēja izveidot veiksmīgu karjeru. 1993. gadā viņš startēja "McLaren" sastāvā, taču palika pilnīgā komandas biedra Airtona Sennas ēnā, punktus gūstot tikai trīs sacīkstēs. Itālijas posmā izcīnījis trešo vietu un vienīgo reizi F1 karjerā kāpis uz pjedestāla, Andretti toreiz tika nomainīts ar jauno talantu Miku Hakinenu, kurš vēlāk "McLaren" sastāvā divreiz kļuva par pasaules čempionu.
Šogad "Andretti Autosport" posmā Indianapolisā sadarbojās ar "McLaren", ļaujot uz starta iziet Fernando Alonso. Andretti atzīst, ka viņš jau vairākkārt mēģinājis tikt Formulā 1 ar savu komandu, taču tas nav izdevies. Neskatoties uz to, viņš cer, ka nākotnē tas tomēr būs iespējams, sevišķi, kad komandu tēriņi kļūs mazāki, un tieši to pašlaik cenšas panākt čempionāta īpašnieki.
"Viss ir atkarīgs no finansiālajiem atbalstītājiem, jo es pats to nevaru atļauties," atzīst Maikls Andretti. "Man jau ir bijuši vairāki darījumi, kas sākti, taču kaut kādu iemeslu dēļ nav realizējušies līdz galam. Katrā ziņā, mēs vienmēr acis turam plaši vaļā."
Zināms, ka no 2021. gada plānots samazināt izmaksas Formulā 1 iesaistītajiem ražotājiem. Tas nozīmē, ka uz starta varam sagaidīt arī jaunas komandas. Zināms, ka šobrīd interesi par iespējām startēt F1 čempionātā 2021. gadā izrādījuši arī vismaz četri dzinēju ražotāji - "Cosworth", "Ilmor", "Aston Martin" un "Porsche".
Izmantotie resursi:thecheckeredflag.co.uk