Franču sportista augums ir 1.88 metri, un pēc motošosejas sacīkšu standartiem tas ir ļoti daudz. Trīs sezonas pavadījis pasaules superbaiku čempionāta (WSBK) rūpnīcas komandā "Kawasaki Racing Team", pēdējā sezonā gūstot piekto vietu, 2015. gadā Bazs pievienojās "MotoGP" vienībai "Forward Yamaha". Savukārt pēdējos divus gadus viņš startēja "Avintia Ducati" sastāvā.
"Esmu pierādījis, ka varu startēt "MotoGP", un man ir gana augsts braukšanas līmenis, lai to darītu, un tā ir viena no tām lietām, par ko esmu visvairāk lepns," stāsta 24 gadus vecais Bazs. "Pirms trim gadiem visi teica, ka es nekad negūšu panākumus, ka man neizdosies pabeigt pat pirmo sezonu, jo esmu pārāk garš. Galu galā pierādīju, ka arī gari cilvēki var startēt "MotoGP", turklāt ar nepārveidotu motociklu, var braukt ātri, iekļūt otrajā kvalifikācijā, finišēt pirmajā desmitniekā un vadošajā pieciniekā. Pirms trim gadiem neviens neko tādu neuzdrošinātos apgalvot."
Braucot ar divus gadus veco "Ducati" modeli "GP15", šogad Bazs sezonu noslēdza 18. pozīcijā, trīs posmos finišējot pirmajā desmitniekā. Labākie rezultāti francūzim ir divas ceturtās vietas, ko izdevās gūt 2015. gadā Sanmarīno un 2016. gadā Čehijā. Komanda gan lēma, ka nākamgad sastāvā brauks Tito Rabats un Havjērs Simeons, līdz ar to Bazs atgriezīsies WSBK, kur pārstāvēs "Althea BMW" vienību.
"Visvairāk žēl, ka nebija iespējas braukt ar jaunākā modeļa motociklu, jo šim jau pirms diviem gadiem bija problēmas," atzīst Bazs. "Jau toreiz ar to nevarēja uzvarēt un pat vadošie motobraucēji nespēja kāpt uz pjedestāla."
Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...