Informācija tiek papildināta...
Vakar kvalifikācijā lielisku sniegumu nodemonstrēja Sebastians Fetels un Kimi Reikenens, nodrošinot pirmās divas starta pozīcijas, un "Ferrari" pēdējoreiz šādu godu baudīja 2008. gada jūnijā. Tomēr sacīkstes galvenais varonis bija Valteri Botass, kurš startā no trešās pozīcijas pacēlās līdz pirmajai.
Arī otrs "Mercedes" pilots Lūiss Hamiltons uzbruka, tika blakus Reikenenam, tomēr apdzīt nespēja. Makss Verstapens no septītās vietas pacēlās līdz piektajai, kamēr Romāns Grožāns un Džoilons Palmers aizrāvās un otrajā līkumā sadūrās. Trases vidū sagriezās arī kanādiešu debitants Lenss Strols, un jau pirmajā aplī trasē devās drošības mašīna.
Pēc drošības mašīnas atgriešanās boksos Fetels iemiga, un tas ļāva Botasam ātri iegūt divu sekunžu pārsvaru, uzstādot ātrāko apļa laiku. Tikmēr tehnisku ķibeļu dēļ izstāties nācās arī Danielam Rikjardo, tādējādi septiņos apļos tika zaudēti četri dalībnieki, jo vēl iesildīšanās laikā bremzes pievīla Fernando Alonso.
Hamiltons komandai sūdzējās, ka formulai ir problēmas ar jaudu un tā regulāri pārkarst, taču viņš turējās līdzi komandas biedram, kā arī Fetelam un Reikenenam. Līderu atrāviens bija iespaidīgs, jo Verstapens atpalika vairāk nekā 15 sekundes.
28. aplī Botass devās boksos, un viņa formulai tika uzmontētas supermīkstās riepas. Pēc viņa atgriešanās trasē pārsteigts bija Reikenens, kurš komandai jautāja: kā es nonācu Botasam aiz muguras? Saņēmis atbildi, ka tautietis bijis līderis kopš starta, vēsais Kimi attrauca: labi.
Otrajā vietā esošais Fetels ieturēja pauzi un boksos devās sešus apļus vēlāk nekā Botass, taču tas nedeva cerēto rezultātu – atpakaļ trasē vācietis atgriezās 4,6 sekundes aiz līdera muguras. Taču tas nenozīmēja, ka cīņā jau beigusies.
Pāris apļus līdz beigām Botass 13. līkumā kļūdījās un bremzējot sabloķēja riteņus. Fetels cerību stariņu izmantoja, divus apļus līdz beigām piebraucot sekundes attālumā. "Ferrari" pilots centās izmantot svaigākas riepas un DRS palīdzību, bet pēdējā aplī viņa izredzes sabojāja atpalicējs Felipe Masa, neatstājot ideālo trajektoriju.
Tādējādi Botas izcīnīja pirmo uzvaru karjerā, bet aiz viņa palika Fetels, Reikenens un Hamiltons. Botasam tā bija 81. sacīkste karjerā. Viņš kļuvis par 107. uzvarētāju formulas vēsturē un piekto somu, kurš bijis labākais.