Jau ziņojām, ka uz starta izgāja vairāki latviešu sportisti. Uz starta izgāja brāļi Ivars un Andris Velmes (''Audi Quattro''), Lauris Mezītis/Ģirts Kārkliņš (''LADA-2107''), kā arī Māris Neikšāns, kurš bija stūrmanis Dmitrijam Koroļovam, kurš debitēja pie Neikšāna komandas ''Ford Fiesta R5'' stūres.
Shakedown posmā daudziem par pārsteigumu Velmes, kuri startēja ar 400 Zs jaudīgo ''Audi Quattro'', uzrādīja trešo ātrāko laiku. Pavisam kopā vienā dienā sportistiem bija jāaizvada četri posmi (nedaudz virs 30 km). Kā ziņo organizatori, tad sacensību starts atlikās par vairāk nekā trīs stundām, jo pa ielu, kuru sportistiem vajadzēja šķērsot, uz sarkano laukumu militārās parādes treniņam tika transportēti tanki.
Pēc diviem ātrumposmiem līderis bija Petrs Borodins, kuram desmit sekundes zaudēja bijušais WRC pilots Jevgēņijs Novikovs, kurš arī trasē devās ar ''Audi Quattro''. Trešais tobrīd bija Ivars Velme, kamēr Mezīša ekipāža tehnisku iemeslu dēļ bija spiesta izstāties.
Pēc trešā posma izstājās Novikovs. Noslēdzošajā ātrumposmā, kas risinājās pa slapju trasi, Velmes automašīnai trīs kilometrus pirms finiša pārplīsa riepa. Pēc rallija ekipāža atzina, ka tobrīd, kad riepa pārplīsa, sajūtas esot bijušas, ka ir nolūzis ritenis, tāpēc ekipāža apstājās. Kad tika secināts, ka riepa ir tikai caura, tika nolemts braukt tālāk, taču beigās finišā tika zaudēts vairāk nekā divas minūtes, kas kopvērtējumā ekipāžu atsvieda uz 16.vietu. Kā zināja teikt Ivars, ja ekipāža būtu turpinājusi braukt un neapstātos, iespējams, tā spētu kāpt uz goda pjedestāla savā klasē.
Uzvaru izcīnīja Kazahstānas sportists Borodins (''Subaru Impreza N4''), aiz sevis atstājot Aleksandru Vasiļjevu (''Subaru Impreza WRX STI N4'') un Ivanu Lavrinenko (''Subaru Impreza 4000Н''). Diemžēl sacensību finišu nesasniedza Koroļovs/Neikšāns.