"Plāns ir šogad startēt Eiropas čempionātā un WRC2," stāsta "Citroen" komandas vadītājs Īvs Matons. "Pēc tam gribam, lai viņš startētu augstākajā līmenī. Mēs izskatīsim situāciju sacīksti pēc sacīkstes un gada beigās pieņemsim lēmumu."
ERC posmā Kanāriju salās Kubica bija pārliecinošs līderis, pirms piedzīvoja avāriju. Daudzi joprojām nesaprot, kā tik augsta līmeņa sacīkstēs pilots ar tik mazu pieredzi spēja pabraukt ievērojami ātrāk kā citi neapšaubāmi labi piloti ar ātru tehniku.
"Nezinu, kā viņš to paveica, jo šeit nekad iepriekš nebija braucis," stāsta sacensību uzvarētājs Jans Kopeckis. "Viņš man skaidroja, ka stenogrammu sastādījis skatoties "onboard" kameras ierakstus. To izdarīt nav viegli, taču Kubica ir atsevišķs izņēmums."
Iepriekš "Citroen" pakļautībā brauca Kimi Raikonens, kurš arī pirms tam bija startējis Formulā 1, tomēr šie abi piloti esot diezgan atšķirīgi.
"Ir grūti salīdzināt Kubicu ar Raikonenu," stāsta "Citroen Racing Technologies" šefs Benoī Nožjē. "Abiem ir līdzīgas manieres un entuziasms uz braukšanu sacīkstēs, taču viņi ir atšķirīgi dažādās situācijās. Kad Roberts atnāca pie mums, viņš bija daudz pieredzējušāks par Kimi. Viņš labāk pārzināja šo sporta veidu, viņam pašam piederēja vairākas rallija mašīnas, viņš vairāk runāja par sportu un viņam šeit bija vairāk draugu. Kad Kimi sāka, viņam nebija nekā no tā. Roberts saka, kā mašīna uzvedas un kādas izmaiņas vēlas. Kimi ļoti labi izjuta mašīnu un prata paskaidrot, kā tā uzvedas, bet nelielas problēmas bija ar saprašanu, kādas izmaiņas ir nepieciešamas."
Izmantotie resursi:eWRC.cz - po v