Šajā rallija posmā Outlander PHEV būs vienīgais pilnpiedziņas apvidus automobilis ar diviem elektromotoriem. MMC, piedaloties rallijā ar šāda veida automobili, iecerējusi popularizēt pilnpiedziņas automobiļu hibrīda sistēmas tehnoloģiju, informēja MML Imports mārketinga speciāliste Dace Krastiņa.
Outlander PHEV sacīkšu automobilis būs apgādāts ar nedaudz modificētu plug-in hibrīdsistēmu un ietilpīgākām baterijām. Tāpat tam ir augstāks klīrenss, paredzamajiem apstākļiem atbilstoša balstiekārta un kārtīgas bezceļu braukšanas riepas. Pastiprināta vērība ir pievērsta arī drošības sistēmām un aizsargiem. Mitsubishi norāda, ka sacensībās gūtā pieredze noderēs arī sērijveida Outlander PHEV ražošanā.
Pie sacīkšu Outlander PHEV stūres sēdīsies pieredzējušais Mitsubishi Motors sportists Hiroshi Masuoka, kurš Dakāras rallijreidā jau ir uzvarējis divas reizes - 2002. un 2003. gadā.
Hiroshi Masuoka norāda: «Outlander PHEV ir saņēmis pozitīvas atsauksmes gan Japānā, gan Eiropā saistībā ar dinamisko, kluso braukšanu, kas iespējama, pateicoties diviem elektromotoriem un visu riteņu piedziņai. Baja Portalagre 500 rallija posmā visiem dalībniekiem praktiski bez apstājas ir jānobrauc 500 km gara trase ar nelieliem 20 minūtes ilgiem servisa pārtraukumiem. Šī trase sastāv no dažāda seguma ceļiem, tai skaitā grants posmiem un ātrgaitas šosejas. Esmu gatavs visai pasaulei nodemonstrēt Outlander PHEV braukšanas sniegumu, motora jaudu, jaunāko pilnpiedziņas un hibrīda sistēmu tehnoloģiju, kā arī baterijas izturību.»
Papildus tam MMC ar sacīkšu Outlander PHEV gatavojas piedalīsies arī FIA Āzijas kausa izcīņas posmā, kas no 8.augusta līdz 14.augustam notiks Taizemē. Šajās sacensībās trase būs 2500 km gara un tā sastāvēs no kalnu ceļiem.