Eklstons ir pārliecināts, ka F-1 publicitātes vairošana sociālajos medijos būtu tukša laika izšķiešana, jo jaunieši kā maksātnespējīga auditorija nopietniem sponsoriem nav interesanta. F-1 var jebkuru reklāmdevēja zīmolu televīzijā izrādīt simtiem miljonu cilvēku, taču nesaskata nepieciešamību ieinteresēt 15 vai 16 gadus vecu skatītāju, kas pats nezina, ko grib, izklāstīja F-1 virsvadītājs.
"Ja bērni redzēs "Rolex" reklāmu, vai viņi kādu [pulksteni] nopirks? Viņi to nevar atļauties. Vai, piemēram, mūsu sponsors UBS - bērniem neinteresē banku lietas. Viņiem nav pietiekami naudas, lai liktu to bankās," savu viedokli pamatoja Eklstons.
Par F-1 vērtīgāku skatītāju Eklstons uzskata 70 gadu vecu vīru, kam ir daudz naudas, bet par bērniem piemērotu reklāmdevēju viņš nosauca Disneja filmu studiju. Eklstons gan atzina, ka sociālie mediji būtu noderīgi F-1 publicitātes vairošanai, taču uzsvēra, ka tehnoloģiju pasaule attīstās ļoti strauji, un pašlaik ir grūti prognozēt, kas notiks pēc dažiem gadiem.
Eklstons arī uzskata, ka raksti avīzēs patiesībai retumis mēdz atbilst tikai negadījuma pēc, bet lielākoties mediji rada informāciju, ko sagaida to patērētāji. Savukārt pēc labām ziņām neesot pieprasījuma.