Uzmanību sev Zutils pievērsa jau Malaizijas "Grand Prix", kad sacensībās nolēma vispār neizmantot dzēriena pudeli, lai gan šīs pazīstamas kā vienas no fiziski smagākajām sacīkstēm. Teperatūra kokpitā Sepangas trasē mēdz sasniegt pat +50 grādus pēc Celsija!
Tas, protams, tika darīts tikai tādēļ, ka mūsdienu Formulā 1 īpaši nozīmīgs kļuvis braucēja svars. Automašīnas minimālais svars šogad ir 691 kg, bet Zutilam sacensībās nākas samierināties ar krietni lielāku "bagāžu", un pie vainas, protams, ir viņa salīdzinoši raženais augums.
Uz posmu Barselonā "Sauber" vienība ir sagatavojusi vieglāku C33 formulas versiju, taču Zutils joprojām nevar justies apmierināts. Viņa komandas biedrs Estebans Gutjeress, piemēram, sver par apmēram 15 kg mazāk, līdz ar to teorētiski var būt ātrāks tieši uz svara rēķina.
"Izmēģināju šādus un tādus variantus," skaidro Zutils. "Divas dienas vispār neēdu, dzēru tikai šķirdrumu... es mēģināju! Tas nebija viegli, taču bija interesanti pavērot, kāda būs ķermeņa reakcija. Tagad atkal ēdu. Tā ir daudz labāk."
Zutils skaidro, ka šāda diēta nenāca par labu viņa treniņu grafikam.
"Es nevarēju daudz trenēties, jo trūka spēka," badošanās dienas apraksta vācietis. "Tomēr gribēju to izmēģināt, lai vienkārši noskaidrotu savu spēju robežas un apzinātos, ka esmu izdarījis visu iespējamo. Nevēlos sēsties mašīnā, lai pateiktu sev, ka varēju paveikt vairāk. Joprojām esmu dzīvs un ne par ko nesatraucos. Svarīgākais, ka tas bija mans lēmums."
Pagaidām "Sauber" ir viena no četrām F1 komandām, kas šogad vēl nav guvusi punktus. Zutila labākais rezultāts aizvadītajos posmos ir 11. vieta Melburnā, bet pēdējās trīs sacīkstēs viņš ir izstājies. Uz Spānijas "Grand Prix" komanda ir sagatavojusi uzlabotu aerodinamikas paketi, bet "Ferrari" ir parūpējušies par dzinēja uzlabojumiem.
Izmantotie resursi;Sky Sports - Sports News, Transfers, Scores |...