"Jauns posms - jaunas problēmas," atzīst Lauda. "Malaizijā būs daudz grūtāk nekā Melburnā. Sepangā mēs sāksim no nulles, jo tur būs daudz lielāks gaisa mitrums un temperatūra. Es šaubos, ka gaiss būs vēsāks par +35 grādiem. Tādos apstākļos efektīva motora un tā papildus komponenšu dzesēšana būs problemātiska. Mēs veicam izmaiņas mašīnā, lai šo problēmu atrisinātu."
Tikmēr parādījušās ziņas, ka "Mercedes" turbo motors patiesībā varētu būt daudz jaudīgāks nekā sākotnēji tika ziņots. Pirms došanās uz Melburnu Lauda presei atklāja, ka šis 1,6 litru V6 dzinējs attīsta aptuveni 580 zirgspēkus, taču nav noslēpums, ka enerģijas atjaunošanas sistēmas dod vēl papildus 160 zirgspēkus. Kopā tie ir 740 "zirgi", taču presē parādījusies informācija, ka patiesībā šis cipars varētu sasniegt pat 900.
"Tas ir nenoliedzami, ka viņu motors ir jaudīgāks nekā viņi paši saka," pārliecināts "Red Bull" vienības konsultants Helmuts Marko.
Sezonas pirmajā posmā "Mercedes" pilots Luiss Hamiltons izcīnīja "pole position", taču sacīkstē tehnisku problēmu dēļ izstājās. Otram vienības braucējam Niko Rosbergam no trešās pozīcijas startā izdevās pakāpties uz pirmo vietu un turpinājumā dominēt līdz pat finišam. Viņš atzīst, ka ir patīkami izjust tādu dominanci ar kādu iepriekšējā sezonā brauca Sebastjans Fetels.
"Tā ir forša sajūta, zinot, ka arī turpmāk varēšu cīnīties par uzvarām gan kvalifikācijās, gan sacīkstēs," stāsta Rosbergs, kurš šobrīd atpūšas Bali, gatavojoties 30. martā notiekošajam posmam netālajā Malaizijā. "Tagad es zinu, cik labi Sebastjans jutās pagājušajā gadā, kad spēja uzvarēt ar pusminūtes pārsvaru."
Izmantotie resursi:F1Today.net Formula 1 newsMotorsport.com | Racing News, Race Results -...