11.11.2016. 14:47

Pēdējā laikā par pievienošanos strauju popularitāti ieguvušajam Formula E čempionātam paziņojuši tādi autoražotāji kā "Jaguar", "Audi" un "Mercedes", bet ir arī citi, kas šobrīd vēl par to lemj, tostarp "BMW" un "Volkswagen".

Markione norāda, ka "Ferrari" rūpnīcas iesaistīšanās Formulā E būs iespējama, ja čempionātā tiks atļauta lielāka brīvība tehnoloģiju attīstīšanas jomā, kā arī boksu apmeklējumu laikā netiks mainītas formulas. Kā zināms, šobrīd Formula E bolīdiem nepietiek enerģijas, lai ar vienām un tajām pašām baterijām nobrauktu pilnu sacīkšu distanci, tāpēc pitstopu laikā notiek mašīnu maiņa.

Markionem tika vaicāts, vai "Ferrari" rūpnīcas vadība jau ir diskutējusi par iespējamo pievienošanos Formula E čempionātam, uz ko viņš atbildēja: "Atbilde ir jā. Ar saviem kolēģiem "Ferrari" par to spriežam jau kādu laiku. Es došu divas atbildes uz to, kādas šobrīd ir problēmas. Ja Formulā E notiks auto maiņa, jo tiek pārsniegta pieejamā enerģija, tas nav tas, ko "Ferrari" gribētu darīt. Otrkārt, elektrisko auto standartizācija ir pretrunā ar "Ferrari" izaugsmi, jo mēs tādā gadījumā nevarēsim "spēlēties" tehniskajā jomā."

Kā zināms, visas komandas šobrīd Formulā E startē ar standarta "Spark" šasijām, tāpat standartizēta ir arī virsbūve, ko piegādā "Dallara" rūpnīca. Turklāt čempionāta vadītājs Alehandro Agags nesen kādā intervijā atzina, ka nav plānojis kādreiz ļaut katrai komandai ražot savas šasijas, jo mērķis ir dot iespēju koncentrēt spēkus un elektriskās enerģijas sistēmu attīstīšanu.

Serdžio Markione gan reizē norāda, ka arī "Ferrari" jau tuvākajā nākotnē būs spiesta pievērsties elektrisko automobiļu ražošanai, tāpat kā visas citas automobiļu rūpnīcas.

Izmantotie resursi:Autosport



Latvijas Treneru tālākizglītības centrs Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Čigurs Antons Čigurs Antons Džudo, Sambo
FTA
Reģistrēties