28.02.2018. 08:04

Barselonā pieturoties ļoti vēsam laikam, kas otrdien dažbrīd bija vien dažus grādus virs nulles, Fetels ar "SF71H" modeli uzrādīja rezultātu 1:19.673, ieņeot pirmo pozīciju.

"Saprotams, ka mēs vērojam pārējos un cenšamies salīdzināt, bet tas ir ļoti sarežģīti," stāsta pērnās sezonas vicečempions. "Domāju, ka nevajadzētu ieslīgt sīkumos, jo šobrīd tas būtu diezgan bezjēdzīgi. Nedomāju, ka nākamajās divās dienās apstākļi būs daudz labāki, bet ceru, ka nākamajā nedēļā spēsim uzzināt vairāk. Šādos apstākļos ir grūti pat noturēties trasē un domāju, ka pārējiem bija līdzīgas problēmas. Vai esam spēruši soli uz priekšu veiktspējas ziņā, es vēl nezinu, jo laiks ir daudz vēsāks nekā pirms gada un arī asfalts šogad ir cits."

Testu otrajā dienā 0.3 sekundes Fetelam zaudēja Valteri Botass ar jauno "Mercedes W09" formulu.

"Izmantojām šo dienu, cik spējām," saka somu autosportists. "Rīta pusē strādājām ar aerodinamiku, veicot dažādus izmēģinājumus. Pēcpusdienā braucu garās distances, kā arī darbojāmies ar regulējumiem. Šādā temperatūrā tas nebija viegli, taču šādus tādus darbus paveicām un arī atradām dažas atbildes uz jautājumiem. Trasē bija ļoti auksti, es neatceros, ka jebkad "Formulā 1" būtu braucis tik aukstā laikā. Testi šādos apstākļos vienmēr izvēršas sarežģīti, šīs riepas vienkārši nav paredzētas tādiem apstākļiem."

Pēcpusdienā trasē bija plānots izbraukt Lūisam Hamiltonam, tomēr, tā kā tika atļauts izmantot pusdienu pārtraukumu, lai darbotos trasē, komanda pieņēma lēmumu netērēt laiku formulas pārregulēšanai un strādāt turpināja Botass. Hamiltons atzina, ka bija gatavs "upurēties", lai mašīnu komanda iepazītu pēc iespējas vairāk.

Otro dienu pēc kārtas ātra bija arī "McLaren" komanda, kuras jaunais modelis "MCL33" aprīkots ar "Renault" motoru. Tiesa, ja testu pirmajā dienā Fernando Alonso nokrituša riteņa dēļ izlidoja grants joslā, otrdien Stofelam Vandūrnam, kurš uzrādīja trešo labāko laiku, bija citas tehniskas problēmas, un viņš veica tikai 37 apļus.

"Uzreiz pēc pusdienlaika radās neliela problēma ar savilcēju, kā dēļ nokrita izpūtējs un iepūta daudz karsta gaisa elektroinstalācijā," skaidro sportists. "Tur atradās arī vads, kas savienojas ar bremzēm, tādēļ komanda nolēma drošības vārdā visu kārtīgi pārbaudīt, kas prasīja vairāk laika nekā bijām domājuši. Visādi citādi bija jauki atgriezties mašīnā pēc ziemas pārtraukuma. Patraucēja laikapstākļi, bija ļoti auksts un pagāja laiks, līdz trasē parādījās mašīnas, bet mēs izmantojām situāciju, lai ar "grābekli" ievāktu aerodinamikas datus. Kad apstākļi kaut cik uzlabojās, veicām pilnvērtīgus apļus, cenšoties vairāk izprast mašīnu. Pirmais iespaids ir ļoti pozitīvs, jutos komfortabli un nekādu pārsteigumu nebija. Šī bija pozitīva diena, kurā daudz iemācījāmies."

Izmantotie resursi:Crash.Net | F1 & MotoGP | Motorsport News



R & A Jūras Skola, SIA Krāslavas 12-14, Rīga, LV-1003
Ginijatuļina Elvīra Ginijatuļina ElvīraMākslas vingrošana, Spēka Triscīņa, Fitness, Bodibildings, Pilates, Ārstnieciskā vingrošana
FTA
Reģistrēties