Plašāko publicitāti guva notikumi Belgradā, kur bezpilota lidaparāta pārvietots karogs izraisīja konfliktu Serbijas un Albānijas izlašu spēlē, kas tika pārtraukta. Mazos lidaparātus aktīvi izmanto militāristi un izlūkošanas aģentūras, taču futbola darbinieki ir atskārtuši, ka arvien pieaug draudi dažāda līmeņa sporta spēlēs.
Vienkāršs neliels bezpilota lidaparāts, kas darbojas pēc helikoptera principa, nemaksā vairāk kā dažus simtus eiro un var ilgstoši turēties gaisā virs stadiona. Notikumi Belgradā parādīja, ka pašreizējie apsardzes pasākumi ir bezspēcīgi pret relatīvi lētu provokācijas mēģinājumu no gaisa.
Lielbritānijas stadionu drošības organizācijas pārstāve Karolīna Heila pastāstīja, ka bezpilota lidaparāti par arvien lielāku problēmu kļūst pēdējos divos gados. Pat gadījumā, ja lidojums tiek veikts bez ļauna nolūka, tas rada nopietnus draudus, jo mazie lidaparāti sver septiņus līdz astoņus kilogramus, un krītot var radīt smagas traumas.
Vēl bažīgāks par drošību ir Eiropas futbola federāciju savienības (UEFA) prezidents Mišels Platinī, kurš uzdeva retorisku jautājumu, ko varētu izdarīt drošības dienests, ja šāds lidaparāts būtu aprīkots ar spridzekli.
Savlaicīgi atklāt un apturēt personu, kas vada bezpilota lidaparātu ir smags uzdevums aviācijas un drošības dienestiem. Šoruden lidaparāti neatļauti ir filmējuši notiekošo Anglijas Premjerlīgas spēlēs, un sociālajos tīklos kļūst arvien vairāk šādos lidojumos veikto videoierakstu. Londonas Transporta departaments prognozē bezpilota lidaparātu skaita eksplozīvu pieaugumu tuvākajos gados, tādēļ aicināja ieviest adekvātus kontroles pasākumus, lai garantētu sabiedrības drošību.
Ziemeļamerikā bezpilota lidaparātus sportā aktīvi izmanto amerikāņu futbola treneri, lai iegūtu komandas darbam nepieciešamos uzskates līdzekļus. Teorētiski lidaparātus var izmantot arī pretinieku komandu izspiegošanai, tiesa, Anglijas futbola Premjerlīgā un Ziemeļamerikas Nacionālajā amerikāņu futbola līgā (NFL) tas ir aizliegts.