Pamatīgu fiasko piedzīvoja Serhio Peress, kurš uzvarēja pirmajā treniņbraucienā un pirms nedēļas startēja no ceturtās pozīcijas – "Force India" pilotam neizdevās izkļūt no kvalifikācijas pirmās kārtas. Peress izšķirošos mirkļus vēroja no boksiem, izkāpis no mašīnas, nevis atradās trasē, un komandai nācās dārgi samaksāt par pārrēķināšanos. Starpība gan bija ļoti, ļoti maza – 15. no 17. vietas šķīra nieka divas tūkstošdaļas.
Otrajā kvalifikācijas kārtā nepiedalījās arī ceturtā ātrākā laika īpašnieks Daniels Rikjardo, kura formulai pirms posma tika nomainīts dzinējs, līdz ar to viņam jebkurā gadījumā būtu jāstartē no beigām. Bez laika palika arī Niko Hilkenbergs, kuram arīdzan sacensības sāksies no pašām beigām. Ārpus noslēdzošās kvalifikācijas kārtas palika arī Sergejs Sirotkins jeb vienīgais pilots bez punktiem, kā arī Kevins Magnusens un Fernando Alonso, kuri pēdējā aplī satikās pirmajā pagriezienā un par mata tiesu izvairījās no sadursmes. "Ko pie velna dara Fernando?" komandai pēc incidenta jautāja Magnusens.
Gan pirmajā, gan otrajā kārtā labākais laiks piederēja Sebastianam Fetelam. Viņš arī noslēdzošo piegājienu sāka ar ātrāko apli, taču tikai īsu mirkli vēlāk viņu pārspēja komandas biedrs no "Ferrari" Kimi Reikenens, bet vēl mazliet vēlāk Lūiss Hamiltons laboja Moncas trases rekordu un izvirzījās vadībā. Tobrīd pirmo trijnieku šķīra sekundes desmitdaļa, taču katram pilotam tika dota vēl vismaz viena iespēja uzlabot savu rezultātu. Tikmēr no lielā četrinieka liekais bija Valteri Botass, kurš nespēja turēt līdzi piedāvātajam tempam.
Kvalifikācijas noslēgums bija neticams. Vispirms Hamiltons vēlreiz laboja trases rekordu, taču tikai dažas sekundes vēlāk viņu apsteidza Fetels. Bet nekā, arī viņam neizdevās izcīnīt uzvaru, jo vēl dažas sekundes vēlāk finiša taisnē ieradās Reikenens, kurš par 0,161 sekundi apsteidza komandas biedru. "Ferrari" startēs no pirmās rindas, bet "Mercedes" – no otrās. Interesanti, ka Reikenens kļuvis par vecāko kvalifikācijas uzvarētāju kopš Naidžela Mansela 1994. gadā.