"Šodien (ceturtdien) bija pirmais treniņš uz sacensību kalna. Pirmajam treniņbraucienam nobraucu labi, jo īpaši, tādēļ, ka nobrauciena disciplīnai neesmu tik daudz trenējies. Noteikti nebiju gaidījis tādu rezultātu. Trase ir ļoti tehniska un ļoti ātra. Maksimālais ātrums man bija 120 km/h, kopā bija seši lēcieni, tālākais no tiem 40 metri, bet pārējie - 20 līdz 35 metri. Ļoti daudz griezienu, ļoti ātrs sniegs, tādēļ man pat bišķi piedega slēpes, un tagad nāksies braukt uz slēpju istabu, kas atrodas ārpus ciemata," stāsta Zvejnieks.
"Šos treniņus veicu galvenokārt Alpu kombinācijas dēļ, kurā klāt vēl nāks slaloms, kas ļoti būtiski maina kopējo situāciju. Bet vispār bija forši. Līdz oficiālajām sacensībām nobraucienā paredzēti vēl divi treniņi. Vēl ir kur pielikt, jo bija daudz kļūdu un virāžu, kuras varēju "izņemt" labāk."
"Nobrauciens lielo ātrumu dēļ ir bīstamāka disciplīna, tādēļ tajā pirms mačiem atļauj veikt treniņbraucienus trīs dienas. Pārējās disciplīnās trasi ieraugām tikai sacensību dienā, kad pirms mačiem ļauj lēnām izšļūkt cauri, lai apskatītos, kur ir mietiņi un kāds ir reljefs. Nobrauciena treniņos visi tomēr cenšas pietaupīt spēkus - tik ļoti neatstumjās, pirms tramplīniem vairāk paskatās līniju, pieceļas kājās un paskatās virzienu, kur būs jāmauc. Jo ar tramplīniem ir tā - kad brauc virsū, tad redzi tikai debesis, bet nezini, kur būs nākamais miets, tādēļ ir ļoti labi jāpārzina trase," skaidro Kristaps.
"Pirmajai vietai zaudēju septiņas sekundes, trasē pavadīju minūti un 45 sekundes. Taču, kā jau minēju nobraucienu izmantoju, lai labāk iepazītu trasi un sagatavotos kombinācijai. Tādēļ savu rezultātu drīzāk salīdzinu ar slaloma braucējiem. Tie, kas specializējas slalomā, arī zaudēja pirmajai vietai tās pašas sešas septiņas sekundes. Piemēram, norvēģis Sebastians Sulevogs-Foss, kurš Pasaules kausa posmos bieži vien ir pieciniekā, šodien nobrauciena treniņā bija 70. vietā,tieši vienu vietu un 0,20 sekundes pirms manis. Tomēr sacensībās tiekšos uz to, lai uzvarētājam zaudētu 4,5-5 sekundes. Tas ir iespējams, jo tie čaļi, kas šodien bija labākie, nevarēs nobraukt daudz labāk. Turpretī pārējie var, jo bija daudz kļūdu."
"Man kopumā līdzi ir 11 slēpju pāri, no tiem nobraucienam ir paredzēti divi. Cik ir labākajiem? Nobraucienā tie mierīgi varētu būt kādi 15-20 pāri, jo nobraucienā ir vislielākie ātrumi un katra km/h izmaiņa nozīmē ļoti daudz. Ļoti tiek spēlēts uz slēpju struktūru," saka Zvejnieks. Viņš atzīst, ka būtu priecīgs, ja laika apstākļi saglabātos tādi, kā šodien. "Kad atbraucām uz šejieni, tad kalna augšā gaisa temperatūra bija -28 grādi. Šausmīgi sala seja un, braucot lejā, aukstums izkoda cauri pat dūraiņiem. Tas ir mazliet par aukstu, bet siltāku par -10 arī negribētos, jo tad ātrāk izčakarējas trase, kas ir īpaši svarīgi tiem, kas startē ar zemāku starta numuru, attiecīgi arī man."