Kā vērtējami skolēnu centralizēto eksāmenu rezultāti
21.10.2024. 12:19
Valsts izglītības satura centra (VISC) apkopotie dati liecina, ka līdzīgi kā gadu iepriekš, lielākās grūtības 9. klases skolēniem radīja matemātikas eksāmens, turklāt tālmācības skolās matemātikas eksāmenā izkritis katrs piektais skolēns. Ko par skolēnu zināšanu līmeni, tā izmaiņām liecina eksāmenu rezultāti, vai eksāmenu procesā un mācību norisē būtu kas maināms, un kā vērtējami eksāmenu rezultāti tālmācības skolās, par to raidījumā "Spried ar Delfi" žurnāliste Laura Ozoliņa izjautā Valsts izglītības satura centra Vispārējās izglītības pārbaudījumu nodaļas vadītāju Kasparu Špūli, Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra vietnieci vispārējās izglītības un valsts valodas politikas jautājumos Kristīni Niedri-Latheri un Eiropas Tālmācības vidusskolas direktora vietnieci Modrīti Mazuri-Vucāni.