Šogad uz motošosejas sacensībām ar 350 ccm “Jupiteriem” devās Tāls Meļķis(Motoaplis) un Edgars Podziņš(Mazmoto Racing team), savukārt mazākajās 50, 125, 175 ccm kubatūrās sevi pieteica Kaspars Brigzne(Mazmoto Racing team). Trenera lomā iejutās titulētais motosporta vecmeistars Ivars Blūmfelds, bet savus padomus neliedza arī Arnis Tomass un Valērijs Borodins. Kamēr Tāls un Edgars 2,160 km garajā trasē apguva sev neierasto 70-to gadu padomju tehniku, Kaspars aizvadīja divus teicamus braucienus 175 ccm klasē ar Borodina sagatavoto Kovrovecu. Pirmajā braucienā lielāko daļu distances pavadot aiz soma Erkki Mannisto muguras, izdevās fantastisks finiša spurts pēdējā aplī, pēdējā pagriezienā un atkārtots pirms pieciem gadiem gūtais panākums - pirmā vieta. Nākošajā dienā soms bija uzmanīgāks un jau brauciena sākumā uzskrūvēja tempu, neļaudams pietuvoties uzbrukuma attālumā, kas gan ļāva Kasparam komfortabli finišēt otrajam. 50 klasē tika piedzīvota neliela tehniska kļūme un tika nolemts koši dzelteno Rīga 15S GP izlikt visuresošās publikas apskatei dalībnieku parkā, savus spēkus koncentrējot uz 250GP klasi. Klase, kurā startē relatīvi moderni motocikli, abos braucienos izcīnīta augstā ceturtā vieta, braucot ar 125 ccm Yamahu.
Sacīkšu laikā tika komunicēts ne tikai par mūsu braucēju tehniku, bet arī jāizjūt liela interese par klasisko motociklu sacensību iespējamību Biķernieku motoaplī. Tuvākā iespēja redzēt daļu no klasiskajiem sacīkšu motocikliem būs 21. augustā, Pērnavā, Igaunijas čempionāta posmā.
Autors: Tāls Meļķis