Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis bija ieguvuši desmito starta numuru, kamēr Oskaram Melbārdim un Daumantam Dreiškenam došanās trasē bija paredzēta ar 15. numuru. Trešā Latvijas ekipāža Uģis Žaļims un Intars Dambis startēja gandrīz pēdējie – ar 23. numuru 25 ekipāžu konkurencē.
Ar septīto numuru startējošie vācieši Frīdrihs un Margiss ātri pieteicās uz vadību, aizvadot lielisku braucienu. Viņiem nopietnu konkurenci gan izrādīja arī abas pārējās Vācijas ekipāžas – Niko Valters pēc pirmā brauciena atpaliek par četrām sekundes simtdaļām, bet astoņu sekundes simtdaļu attālumā ir Lohners. Pa vidu Valteram un Lohneram iespraukties paspēja kanādietis Džastins Kripss, kas garantē sīvu cīņu par uzvaru otrajā braucienā.
Ķibermanis un Miknis startā uzrādīja labāko rezultātu, kas dabiskajā Sanktmoricas trasē ir jauns rekords (5.04), bet trases turpinājumā piekāpās Vācijas ekipāžām un pēc nelielas kļūdas trases lejasdaļā no Frīdriha atpalika 0.29 sekundes, ieņemot septīto vietu. Nieka tiesu priekšā Ķibermanim ir veselas divas Kanādas ekipāžas ar Polonjato un Springu priekšgalā.
Melbārdim un Dreiškenam arī neizdevās ideāls starts un arī pārējais brauciens, un finišā tika ieņemta 15. vieta, no līderiem atpaliekot četras sekundes desmitdaļas. Melbārdi un Dreiškenu apsteidza arī vairākas beigās startējošās ekipāžas, kas attīstīja lielāku finiša ātrumu, ieskaitot poli Mateušu Luti un Francijas sportistu Romēnu Heinrihu. Savukārt Jaunzēlandes ekipāža Mata/Mari ieņēma 19. vietu
Melbārdim priekšā tika arī Žaļims ar Mikni, kuri ieņēma 11. vietu, turklāt saglabā labas izredzes ar labu otro braucienu pakāpties vēl augstāk – Žaļimu no piektās vietas šķir tikai 0.12 sekundes. To pašu gan var teikt par Melbārdi, kuru no pirmā desmitnieka ir 0.14 sekunžu attālumā.
Otrā brauciena sākums paredzēts 15:30.
Piedalījās 25 ekipāžas