Pēc izcīnītās uzvaras elektromobiļu klasē un otrās vietas absolūtajā ieskaitē šā gada Paikspīkas sacensībās automobiļu inženieris Andris Dambis atklāja, ka jau sagatavošanās posmā ticis daudz runāts par to, kāds būs nākamā gada Drive eO sacīkšu auto. Un atbilstoši sākotnējiem plāniem ir iecerēts būvēt pilnīgi jaunu auto, taču tas no šā gada mašīnas atšķirsies pavisam nedaudz. Pēc inženieru Andra un Kristapa Dambju teiktā, patlaban jau ir sasniegts līmenis, kurā iespējama attīstīšanās pa maziem solīšiem un tieši tā arī plānots rīkoties.
Šobrīd pasaulē ir tikai trīs piloti un mašīnas, kam Paikspīkā uzbraukt ir izdevies mazāk nekā 9 minūtēs. Tas ir Romēns Dimā, šā gada sacensību uzvarētājs, Drive eO pilots Rīss Millens un deviņkārtējais pasaules rallija čempions Sebastjans Lēbs, kuram pieder kalnā braukšanas rekords - 8 minūtes un 13,878 sekundes.
Treniņos Millens arīdzan parādījis, ka jau ar šo auto pavisam reāli ir uzbraukt kalnā astoņās ar pusi minūtēs. Un, lai arī nākamā gada sacīkšu auto no šogad lietotā PP100 atšķirsies pavisam nedaudz, Andris Dambis ir optimistisks, ka ar esošajām zināšanām un pieredzi ir gana, lai brauktu vēl ātrāk.
«Tagad jau es varu, ka mūsu mērķis ir domāt par Lēba rekordu,» pēc 2016.gada Paikspīkas sacensībām sacīja Andris Dambis.