Rallijs Latvija notiks mazāk kā pēc mēneša, 22. un 23. oktobrī, un arī šogad vienuviet pulcinās ne vien mūsdienu rallija automašīnas, bet arī vēsturiskos automobiļus. Dalībniekiem, kuri startēs ar modernāko sporta tehniku, šoreiz būs iespēja izcīnīt punktus trīs dažādās sacensībās – Latvijas rallija čempionātā, FIA Eiropas rallija kausā, kā arī Baltijas rallija kausā. Savukārt autosportistiem, kuri vēl tikai uzsāk savu rallija karjeru, un pilnu sacensību distanci plāno veikt tuvākajā nākotnē, savas prasmes šoreiz būs iespējams pārbaudīt trīs savam sagatavotības līmenim atbilstošās sacensībās – rallijsprintā, rallija supersprintā un minirallijā!
Par īpašu intereses devu un zīmīgu jaunumu šogad parūpēsies Historic Rally Latvija – regularitātes sacensību dalībniekiem šoreiz pievienosies arī sporta režīmā startējošās ekipāžas.
Historic Rally Latvija sporta režīma ekipāžām paredzētas divas ieskaites klases – LADA Classic Cup – Lada markas automašīnām ar dzinēja tilpumu līdz 1600 cm3. Otra ieskaites klase Open paredzēta automašīnām ar dzinēja tilpumu līdz 2000 cm3 – turklāt ieskaites klasē iespējams piedalīties ne tikai ar Lada, bet arī automašīnām, ko izgatavojuši citi ražotāji – kā Moskvich, FIAT, Polski Fiat un SEAT.
“Straujiem soļiem tuvojas rallija sezonas noslēgums, un arī šogad mums padomā sarīkot apmeklētājiem aizraujošas un ērti skatāmas sacensības, kas ļautu izbaudīt rudens rallija burvību vēl pirms doties ilgākā pārtraukumā līdz nākamās sezonas startam ziemā. Arī šogad Rallijs Latvija redzēsiet dažāda tehniskā izpildījuma automašīnas. Aicinu apmeklēt ne vien ātrumposmus, bet arī servisa parku un pārliecināties, ka rallijs ir komandas darbs! Lai gan par rallija plānojumu ziņosim atsevišķi, jau šobrīd varu pavēstīt, ka abās rallija dienās ātrumposmi notiks arī kūrortpilsētā Jūrmalā – Ķemeros (sestdien) un Kauguros (svētdien)!''
''Liels pagodinājums, ka Rallijs Latvija šogad plāno apmeklēt arī leģendārais lietuviešu rallija pilots un Viļņas transporta līdzekļu fabrikas (VFTS, orig. - Вильнюсская фабрика транспортных средств) inženieris Stasys Brundza, kura vadībā 20. gadsimta izskaņā tika sagatavota ne viena vien rallija tehniskajiem noteikumiem atbilstoša LADA automašīna!” tā Rallijs Latvija rīkotājs Jānis Krastiņš.
Informāciju sagatavoja:Jānis Unbedahts