Pirms sacensību starta sestdienas pēcpusdienā tikai kvēlākie Audi fani likmes lika uz četru gredzenu komandu, jo tās trīs R18 e-tron quattro bolīdi treniņos nespēja turēt līdzi LMP1 prototipu klases konkurentiem Toyota un Porsche. Faktiski apļa laiku ziņā Audi bija vēl sliktākās pozīcijās nekā iepriekš, taču pareizi izvēlēta stratēģija, stabilitāte un izturība apvienojumā ar konkurentu neveiksmēm nesa kārotos augļus, raksta auto motor und sport.
Sacensību iznākumu lielā mērā ietekmēja lietusgāzes pirmo trīs stundu laikā, kā dēļ divas reizes trasē izbrauca drošības auto. Slidenajos apstākļos ar savu LMP1 klases spēkratu vadību netika galā Nikolā Lapjērs (Toyota) un izstāties nācās arī Audi pilotam Marko Bonanomi ar kolēģiem. Lai arī Lapjēra Toyota tika salabota, boksos pavadītās 47 minūtes nozīmēja, ka cīņa par uzvaru ir galā. Tādējādi pēc lietavu beigšanās par uzvaru cīnījās vien divi Audi, viens Toyota un divi Porsche prototipi.
Kad laika apstākļi uzlabojās, ātri vien sacīkšu trasē izveidojās situācija, pēc kuras varēja nojaust kāds būs vietu sadalījums. Protams, ja nenotiktu kas neparedzēts. Toyota hibrīdmašīna TS040 Hybrid, atradās līderpozīcijā, aiz muguras savā starpā spēkiem mērojās Porsche 919 Hybrid, bet aiz tiem abi atlikušie Audi R18 e-tron quattro. Toyota ar starta numuru 7, ko uz maiņām pilotēja Aleksandrs Vurcs, Kazuki Nakadžima un Stefans Sarazēns, sacensību vadībā atradās gandrīz 14 stundas. Finiša rūtoto karogu gan nevienam no minētajiem sportistiem, sēžot pie stūres, ieraudzīt tā arī neizdevās, jo svētdien ap plkst. 5 no rīta radās kļūme Toyota TS040 Hybrid elektrosistēmā, nodega dzinēja vadības bloks un sacensības viņiem bija beigušās.
Tā sacensību gaitā svētdien agri no rīta par līderiem bija kļuvuši Andrē Loterers, Beno Treljē un Marsels Feslers ar Audi prototipu numur 2. Tiesa, uz īsu brīdi, jo ap septiņiem no rīta (pēc vietējā laika) vadošajam Audi nācās uz 22 minūtēm iebraukt boksos, lai nomainītu turbokompresoru un tas deva iespēju sacensību vadību pārņemt Audi komandas ekipāžai ar starta numuru 1. Arī šīs ekipāžas prieki nebija ilgi, jo līdzīgas problēmas un nepieciešamība mainīt turbokompresoru līderu godā negaidīti nogādāja Porsche 919 Hybrid pilotu trio Marku Vēberu, Brendonu Hartliju un Timo Bernhardu.
Porsche 919 Hybrid ar starta numuru 20 nebija ātrākais trasē un sevi lika manīt dažādas tehniska rakstura problēmas, piemēram, mašīnas lēkāšana lielā ātrumā, kas norādīja uz defektiem balstiekārtā. Šajā brīdī Vēbera Porsche aizmugurē bīstami tuvu atkal pietuvojās Audi numur 2 un izvērtās īsts duelis. Tas gan nebija ilgs, jo 21 stundu pēc starta Porsche ar Vēberu pie stūres lēnā gaitā iebrauca boksos un tur arī palika. Līdzīgs liktenis piemekēja arī otru Porsche 919 Hybrid - 357.aplī Marks Lībs bija spiests iebraukt boksos ar piektajā pārnesumā iestrēgušu pārnesumkārbu. Vēlāk gan atlikušais Porsche prototips atgriezās trasē, taču tikai, lai šķērsotu finiša līniju.
Dubultuzvaru tikmēr izcīnīja Audi, bet tiesības kāpt uz goda pjedestāla trešā pakāpiena ieguva Toyota komandas trio Antonijs Deividsons, Nikolā Lapjērs un Sebastjans Buemī. Jāatzīmē, ka Audi ar starta numuru 1 pilotēja Toms Kristensens, Marks Žene un Lukass Di Grasi.