Ar katru gadu vienam F1 motoram ir jāspēj izturēt arvien lielāku kilometrāžu, kas teorētiski izklausās pēc taupības pasākuma, tomēr realitātē liek inženieriem tērēt resursus un strādāt pie tā, lai tos padarītu arvien izturīgākus. Līdz ar to, lai gan tehniskie noteikumi palikuši gandrīz nemainīgi, faktiski dzinēji jābūvē no jauna un jāmeklē veidi, kā tos padarīt izturīgākus, kas ir papildus izmaksas.
"Tas ir trakums," intervijā itāļu laikrakstam "Corriere dello Sport" izteicies Kauvels. "Dzinēju ražotāji šī iemesla dēļ būs spiesti pārtaisīt daudzas detaļas."
Viņš arī kritizē Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) plānu samazināt izmaksas, jo realitātē tagad tās kļūst arvien lielākas: "Mēs saražosim vismaz 80 līdz 100 motorus, tad testēsim tos uz stenda un paņemsim tikai trīs vai četrus no tiem, kas būs izturīgākie un jaudīgākie. Tās ir milzīgas izmaksas ražotājiem, ko nebūs iespējams atpelnīt."
"Renault" padomnieks Alēns Prosts, kurš savulaik kā komandas "Prost GP" vadītājs pats pirka motorus, atzīst, ka šobrīd vairs nav jēgas domāt par izmaksu samazināšanu, jo dzinēji jau tā maksā salīdzinoši daudz lētāk nekā pirms 15-20 gadiem.
"Kad vadīju savu komandu 2001. gadā dzinējs maksāja 23 miljonus eiro, un nākamajā gadā būtu bijis jāšķiras jau no 25.5 miljoniem, ja mēs būtu izdzīvojuši," franču izdevumam "Auto Plus" stāsta Prosts. "Šobrīd dzinējs izmaksā no 12 līdz 14 miljoniem. Ražotāji ir samazinājuši to cenas, lai gan motori kļuvuši sarežģītāki."
Izmantotie resursi:F1Today.net