Lai arī Latvijas dabas apstākļi īpaši nelutina visiem vējiem pakļautos divriteņu tehnikas mīļotājus - īsas vasaras ar gariem rudeņiem un pavasariem, motocikls ir ieņēmis stingru un paliekošu vietu mūsu sadzīvē. Motocikls bieži vien ir pirmais motorizētais transportlīdzeklis aiz divriteņa un pirms sava pirmā auto. Izmaiņas sabiedrība un mūsu labklājībā nav atstājušas vietu motociklam kā vienīgajam transporta līdzeklim. Šodien motocikls ir vairāk spēļmantiņa dzīves briedumu sasniegušiem pilsoņiem, vai adrenalīna sūknis aktīvākajiem no jaunas paaudzes, kas alkst iemiesoties ar zināmu romantikas devu apdvestajam motocikla savaldītāja tēlam.
Jau pati motocikla uzbūve un vadīšanas veids uzliek zināmu iespēju minimumu, kuru sasniegušais māk veiksmīgi izkustēties un pārvietoties ar lietu, kuras jaudas un masas attiecība tuvojas F1 parametriem, bet saskarsmes virsma ar asfaltu mērāma nepilnu divu kredītkaršu lielumā.
Agri vai vēlu mototicībā pārgājušie meklē līdzīgi domājušos,atrod, satiekas, apvienojas. Arī klubs «Motoaplis» apvieno. Apvieno motociklistus, kuriem ir par maz vienkārši braukt starp auto, kuriem spogulī jāskatās divreiz… Mācīties vadīt motociklu var visu dzīvi, citiem pietiek ar minimumu, citi pilnveidojas un atklāj jaunas vadīšanas nianses, bagātinot savu braukšanas pieredzi. Mācību process vienmēr ir nesāpīgāks (šeit nav domāti kritieni:-), ja tas tiek darīts regulāri un organizēti. Ikvienam Latvijas motobraucējam (vismaz pa asfaltu braucošiem) ir zināmi regulārie iknedēļas treniņi Biķernieku trasē.
Tieši šeit, Biķerniekos var izjust ar vārdiem neaprakstāmo motociklistu kopības sajūtu, kad maciņa biezumam, stāvoklim sabiedrībā nav nekādas nozīmes. Nozīme ir kā Tu brauc, kāds Tu esi trasē. Treniņi, kuru pirmsākumi meklējami atsevišķu motošosejas entuziastu rosībā, mūsdienās ieguvusi citu kvalitāti un pildījumu. Klubs «Motoaplis» plaši izmanto sociālo tīklu, visdažādāko mediju platformu piedāvātās iespējas, kas ļauj būt atpazīstamiem ne tikai kluba biedriem, bet ikvienam, kam rūp motošoseja kā sporta veids. Galvenais nopelns kluba attīstībā neapšaubāmi pieder tā vadītājam Dainim Liņķim. Dainis, kuram ir pilns motobraucēja «džentelmeņa komplekts» – sākumā Zelta Mopēds, tad Latvijas un Baltijas čempions motošosejā, tagad «Motoaplis».
Arī klubam uzstādītie augstie mērķi ir sasniegti – kluba braucēji uzvar un cīnās par vadošajām vietām Latvijā, Baltijā un ārvalstu trasēs. Biķernieku trasē ikgadēju sacensību organizatori nerimstoši strādā, lai katrā Rīgas posmā būtu sava «odziņa» – eksotiskie šosejas blakusvāģi vai nākamie satiksmes dalībnieki ar skūteriem un mopēdiem.
Arī šodien, kad aktīvo sacensību sezona ir beigusies, tiek kalti plāni nākošai sezonai – sponsoru un atbalstītāju meklējumi, jaunas mājaslapas izveide un kluba rīkoto motošosejas sacensību iekļaušana starptautiskā kalendārā, kas neapšaubāmi dotu savu artavu Biķernieku trases, un Rīgas atpazīstamības veicināšanā.