2015. gadā "Red Bull" komanda konstruktoru kausā palika ceturtajā vietā, piekāpjoties ne tikai "Mercedes" un "Ferrari", bet arī "Williams" vienībai. 2017. gadā "Red Bull" startēs ar jauniem motoriem, taču šogad vēl būs spiesta izlīdzēties ar "Renault", kas iepriekšējās divās sezonās nespēja konkurēt ar jaudīgākajiem dzinējiem.
"Mūsu cerība 2016. gada sezonā ir neatpalikt no "Ferrari" un "Mercedes", taču šīs abas komandas noteikti progresēs un tāpēc šī gada otrajā pusē mēs varētu būt tālāk aiz viņiem nekā tas bija pērn," ņemot vērā situāciju, atzīst Adrians Ņūvijs.
Kā zināms, "Red Bull" cerēja, ka savus jaunākos dzinējus tai pārdos "Mercedes", taču vācieši no tā atteikušies, lielā mērā baidoties, ka austriešu komanda varētu kļūt par pārāk spēcīgu konkurentu. Ņūvijs gan piemin "vecos, labos" laikus, kad šāda veselīga konkurence no vadošo komandu puses pat tika veicināta.
"1967. gadā "Cosworth" izgatavoja uzvarēt spējīgu motoru un tas bija radīts ekskluzīvi "Lotus" komandai," atgādina Ņūvijs. "Bija pavisam skaidrs, ka šis būs dominējošais motors čempionātā. Taču tad "Lotus" nolēma atteikties no ekskluzīvās iespējas un atļaut arī citām komandām izmantot šos motorus. Par nožēlo, mūsdienās šāda pieeja vairs neeksistē. Bet mans uzskats ir tāds - kāda ir jēga uzvarām, ja čempionāts nav veselīgs?"
Šobrīd Adrians Ņūvijs atrodas Indijā, kur viņa dēls piedalās "MRF Challenge" formulu sacīkšu seriāla finālā. Uz starta gatavojas iziet arī Miks Šūmahers, septiņkārtējā F1 čempiona Mihaela Šūmahera dēls.
Izmantotie resursi:thejudge13 | F1: Daily International News...