"Tā ir arī mana vaina. Nenokontrolēju situāciju," atzina Prūsis. "Visu laiku uztraucāmies par iespējamo svara pārsvaru divnieku sacensībās, bet iekritām četriniekos. Būs laba mācība."
Nākamajās sacensībās būs jāstartē no beigām. Līdz olimpiskajām spēlēm būs sarežģīti iekļūt kopvērtējuma labāko desmitniekā un atgūt pirmo grupu. "Tas var notikt jau pēc pāris posmiem, bet nav izslēgts, ka par pirmo grupu būs jācīnās līdz Soču olimpiskajām spēlēm. Liela nozīme būs laika apstākļiem. Ja snigs, startējot no beigām, nebūs viegli tikt uz augšu," norāda treneris.
Prūsis atzīst, ka Pasaules kausa nākamajā posmā (Pārksitijā) būs izmaiņas četrinieku sastāvos - par to tika domāts jau iepriekš, bet "diskvalifikācija pielika punktu šaubām".
Treneris cer, ka, cīnoties par pirmās grupas atgūšanu, nebūs jāstartē Eiropas kausā. Pasaules kausā par pirmo vietu dod 225 punktus. Eiropas kausā par pirmo vietu ir 120 punkti, bet tur nav tik spēcīgi konkurenti, turklāt vienā nedēļā mēdz notikt divi posmi, līdz ar to Eiropas kausa nedēļā ir reāli dabūt pat 240 punktus.
Kā jau ziņots, Oskara Melbārža pilotētās ekipāžas (gan divnieks, gan četrinieks) iepriekšējās sezonas noslēguma rangā ierindojās labāko trijniekā.
Pilnu materiālu var skatīt izdevuma svaigākajā numurā.
Izmantotie resursi:Laikraksts "Diena"