Trešā Fernando Alonso uzvara sezonā un trīsdesmitā viņa karjerā (par vienu mazāk nekā Naidželam Manselam visā karjerā kopā) ir izvirzījusi spāni pārliecinošā čempionāta vadībā un nepārprotamā titula favorīta statusā. Turklāt šobrīd īsti nav skaidrs, kurš varētu sastādīt nopietnāko konkurenci Alonso atlikušajā sezonas daļā - Vebers, kurš Hokenheimā pazuda drūzmā, Hamiltons, kuru neveiksmes vajā biežāk nekā citus, vai tomēr Fetels, kurš šogad vairs nav galvas tiesu pārāks par visiem citiem.
Tātad, kamēr Alonso un Ferrari situācija pirms briestošajām augusta brīvdienām izskatās ļoti saulaina, Red Bullkomanda, kuras abi piloti ir sīvākie spāņa konkurenti, turpina pārbaudīt FIA pacietību.
Pēc sestdienas kvalifikācijas Red Bull formulas Renault dzinēja elektroniskajā vadības blokā tiesneši pamanīja neatbilstošus regulējumus. Griezes momenta rādītāji pie vidējiem dzinēja apgriezieniem ievērojami atšķīrās no normas, kas norāda uz dzinēju regulējumu izmantošanu mašīnas aerodinamiskā snieguma uzlabošanā. Pēc izmeklēšanas tiesneši atzina, ka komandas skaidrojums anomālijai nav apmierinošs, tomēr nolēma sankcijas neieviest, jo attiecīgā noteikuma punkts burtiski nav pārkāpts.
Otrreiz jau pēc finiša FIA tiesneši ar bijušo F1 pilotu Dereku Vorviku priekšgalā Red Bull un Fetelu nepažēloja - par Džensona Batona apdzīšanu pirmspēdējā aplī ārpus trases robežām tika piešķirts 20 sekunžu sods, kas atmeta vācieti uz 5. vietu. Tādējādi Fernando Alonso kopvērtējuma galvgalī var justies vēl drošāk - arī pēc nākamās nedēļas Ungārijas GP posma dodoties vasaras brīvdienās, viņš joprojām būs čempionāta līderis.