30.03.2018. 00:03

Ja pašreizējo motoru attīstīšanas darbi netiks apturēti, visiem četriem čempionātā iesaistītajiem ražotājiem paralēli nāktos strādāt gan pie pašreizējā, gan nākotnes jaudas agregāta.

"Neviens no mums nevēlēsies paralēli attīstīt divus dažādus dzinējus," atzīst Abitebouls. "Tas ir pilnīgi droši, lai gan šobrīd vēl ir pāragri runāt par niansēm, kā varētu panākt, lai tas nebūtu jādara."

Abitebouls arī paskaidro iemeslu, kādēļ "Renault" vai kāds cits no šobrīd "Formulā 1" iesaistītajiem ražotājiem visvairāk negribētu strādāt pie divu veidu motoriem vienlaikus.

"Mums nebūtu pieņemams strādāt pie diviem dzinējiem paralēli gluži vienkārša iemesla dēļ," viņš saka. "Ja būs kāds jauns ražotājs, un mēs to vēlamies, tam būs fantastiskas priekšrocības koncentrēties tikai uz nākotni, jo tam nevajadzēs satraukties par tagadni, klientu komandām un tā tālāk. Es diskutēju par principiem, kas, manuprāt, būtu loģiski un godīgi pirms nākamo soļu speršanas."

"Red Bull" komandas konsultants Helmuts Marko piekrīt šai idejai, bet norāda, ka tajā pašā laikā būtu jāpanāk, ka visu četru ražotāju motori nākamās divas sezonas būtu iespējami līdzvērtīgāki.

"Kad jaunie tehniskie noteikumi attiecībā uz nākotnes motoriem tiks apstiprināti, un mēs ceram, ka tas drīz notiks, pašreizējie dzinēji jāiesaldē un jāatstāj tādi, kādi tie ir šobrīd," saka Marko. "Tāpat jābūt nosacījumam, ka visiem motoriem veiktspējas ziņā nedrīkst būt atšķirība lielāka par trim procentiem."

Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...



2010, SIA 2010, SIA Cēsu 31 k.1, Rīga, LV-1012
Šmigarevs Andrejs Šmigarevs AndrejsBrīvā cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties