Par saviem mērķiem „Superkauss” seriālā stāsta „DAKO Ziemeļvidzeme” menedžeris Raimonds:„Šogad ceram uz augstiem rezultātiem gan komandai, gan sportistiem. Mūsu mērķis ir iekļūt Top 5 komandu vērtējumā. Kopš sākām piedalīties Superkauss sacensības šis ir bijis mūsu uzstādījums, šogad noteikti centīsimies to realizēt arī sezonas kopvērtējumā, ne tikai atsevišķos posmos. Tikai pēc Valmieras posma varēs konkrētāk runāt par Dako pozīcijām šogad.”
Runājot par sportistiem, uz kuriem tiek liktas lielākās cerības, kas komandu varētu ievest labāko TOP 5, netiek minēti konkrēti vārdi. „Cerības tiek liktas uz visiem Dako sportistiem, braucēji ziemā ir ieguldījuši smagu darbu un katram tad arī ir savi mēŗki, kurus tie, sākot ar Valmieras posmu, noteikti centīsies realizēt.”
Aizvadītajā nedēļas nogalē, Aizputē norisinoties Latvijas čempionāta 1. posmam, daudzus līdzjutējus pārņēma izbrīns – Dāvis Līvs (Rodeo) un Vairis Aļeksējevs ir pārkāpuši no 450cc uz 250cc motocikliem, atņemot MX2 klases pieredzējušākajiem braucējiem pjedestālu.
- Pēdējās nedēļas nogalēs esi startējis gan L.A.M.A. čempionātā, gan Baltijas Jūras izaicinājuma kausā un Latvijas čempionāta 1. posmā Aizputē. Visās sacensībās startēji ar 250 ccm motociklu. Kā vērtē savas spējas uz šī motocikla, salīdzinot ar tik pierasto 450 ccm motociklu?
V.A.:”Pagaidām šķiet, ka esam pieņēmuši pareizo lēmumu starpsezonā, jūtu, ka ar 250cc mocīti spēju ātri pabraukt, kā arī, ka vēl ir vieta izaugsmei, pie kā tad arī līdz nākamajam Latvijas čempionāta posmam gribu piestrādāt. Visu ziemu braucu ar 450cc, cik nu bija iespējams, un tad pāris dienas pirms L.A.M.A. posma Raunā tikai pirmoreiz uzkāpu uz 250cc mocīša. Šonedēļ atpakaļ uz 450 un jau piektdien ar to Valmierā startēšu, tad arī varēs salīdzināt sniegumus. Katrā ziņā uz 250cc motocikla jūtos labi.”
- Šogad „Superkauss” seriālā esi izlēmis startēt ar lielo motociklu. Vai nav manāms uztraukums pirms Valmieras posma, pārkāpjot no mazā motocikla?V.A.:”Tieši šobrīd varbūt ir pavisam neliels, bet jau šonedēļ paredzēti treniņi ar lielo moci un tad arī domāju, ka uztraukums par kubatūrām vairs nebūs. Vienubrīd jau bija doma startēt ar 250cc mocīti arī piektdien, bet startos tas būtu pārāk liels mīnuss, tad nu braukšu atkal ar ierasto 450cc. Valmierā arī redzēsim kas un kā, centīšos patīkami pārsteigt sevi un citus.”
Vaira spēku un pārliecību par saviem spēkiem vairo viņa treneris un arī komandas biedrs Kaspars Stupelis. Šogad Kasparu varēsim redzēt sacenšamies ne tikai Stelpē un Ķegumā, kur tiks aizvadīti Pasaules čempionāta blakusvāģiem posmi, bet arī „DAKO Ziemeļvidzeme” formā Latvijas čempionātā.
- Kā tika pieņemts lēmums startēt Latvijas čempionāta posmā?
K.S.:”Organizators izteica piedāvājumu startēt ,tad nu to padevu talāk savai komandai. Viļakas sacensības ir nedēļu pirms Pasaules čempionāta posma Igaunijā, tādēļ tas nebūs pārāk sarežģīti. Manā skatījumā lieliska trase un ir dzirdētas runas, ka nākotnē tur varētu notikt Pasaules čempionāta posms blakusvāģiem. Kā arī bus ļoti patīkami pēc 3 gadiem atkal uzstartēt Latvijā (izņemot Pasaules čempionātu).Man jau otro gadu Latvijas licence ir no DAKO komandas un, startējot Latvijā, tas ir vienīgais veids kā varu kaut kādu labumu viņiem dot atpakaļ. Jāsaka vēlreiz lielu paldies Dainim Aļeksējevam.”
Šogad „Superkauss” seriālā „DAKO Ziemeļvidzeme” formā varēsim redzēt arī Ingus Bērziņu, Raimondu Kalniņu, Juriju Kovgeru, dāmu Elīnu Kalniņu, par Jauniešu čempiona titulu cīnīsies Nauris Miķelsons, Agris Antonovičs, Kārlis Bitītis, Kristers Kovgers un Kalvis Skrastiņš, bet MX Pro klasē ar labākajiem trasē cīnīsies Uģis Klimons un Vairis Aļeksējevs.
Pēc aizvadītā Latvijas Čempionāta posma Aizputē, „DAKO Ziemeļvidzeme” komandu vērtējumā ierindojas 2. vietā, uzreiz aiz pagājušā gada „Superkauss” čempioniem RODEO komandas. Vai ar tikpat skaļu pieteikumu „DAKO Ziemeļvidzeme” uzsāks „Superkauss” sezonu, noskaidrosim jau 1. maijā, bet līdzšinējie rezultāti un spēcīgais sportistu sastāvs liecina, ka pārējām komandām nāksies rēķināties ar šo komandu gan Latvijas čempionātā, gan „Superkausā”.