Jaunajā Formula E sezonā tiks aizvadīti kopumā 12 posmi un vairums no tiem, kā tas bija ierasts jau iepriekšējās sezonās, notiks dažādu pasaules lielāko pilsētu ielu trasēs.
Šogad gaidāmi divi posmi - viens jau šonedēļ Honkongā, bet otrs notiks novembrī Marokā. Pēc tam čempionāts atsāksies nākošā gada februārī ar posmu Argentīnā, kam sekos sacīkstes aprīļa sākumā Meksikā. Vasaras sezona turpināsies Eiropā, ar posmiem Monako, Parīzē, Berlīnē un Briselē. Savukārt pēdējās sacensības notiks Ziemeļamerikā - tie būs dubultposmi Ņujorkas un Monreālas ielu trasēs, katrā no kuriem tiks veiktas divas sacīkstes.
Kopumā klāt nākušas piecas jaunas pilsētas, kamēr dažas savu vietu kalendārā zaudējušas.
Turpinot attīstību, Formula E čempionātā notikušas arī nelielas izmaiņas noteikumos, kas gan būtisku ietekmi uz notikumiem trasē diez vai atstās. Vizuāli vislabāk būs redzams uzlabotais priekšējais antispārns, ko izmantos visas komandas. Čempionāta vadība gan skaidro, ka uzlabojumi veikti vien ar mērķi padarīt formulas skaistākas un atšķirīgas no citām līdzīga veida sacīkšu mašīnām.
Tikmēr veikstspējas ziņā lielākais pienesums būs no atjaunojamās enerģijas, jo tās limits palielināts no 100 līdz 150 kilovatiem. Tas savukārt varētu novest pie stratēģiju dažādošanās, jo sportisti, kas šo enerģiju spēs pietaupīt, varēs nobraukt vairāk apļus, pitstopu veicot vēlāk, bet aizvadot īsāku atlikušo sacīkšu daļu, kurā varēs pabraukt ātrāk. Formulu pamatjauda saglabāta 200 kilovatu apmērā, un to plānots palielināt nākamajās sezonās. "Michelin" rūpnīca tikmēr parūpējusies par jaunām 18 collu riepām, kas līdz optimālajai temperatūrai uzsilst ātrāk un arī ļaušot ietaupīt vairāk enerģijas.
Būtiski, ka paralēli Formula E čempionātam pirmo reizi norisināsies "Roborace" sacīkstes. Tajās tiks izmantotas mašīnas, ko pilnībā kontrolēs dators, nevis pilots. Šie bezpilota spēkrati, balstoties pēc algoritmiem, aizvadīs cīņas savā starpā, iezīmējot pilnīgu jaunu lappusi autosporta vēsturē. Iespējams, šādas sacensības izpelnīsies lielu kritiku no daudziem tradicionālā autosporta piekritējiem, taču noteikti saņems arī pietiekami daudz apbrīnas savas unikalitātes dēļ.
"Roborace" sacīkšu auto:
Notikušas izmaiņas arī dalībnieku rindās. Klāt nākusi jauna komanda "Panasonic Jaguar Racing". Vēl vienas slavenas rūpnīcas pievienošanās čempionātam vērtējama kā ļoti labs rādītājs, turklāt zināms, ka nākotne solās būt vēl spožāka - atļauju piedalīties Formula E sacīkstēs sākot no 2018. gada saņēmusi arī "Mercedes" vienība, turklāt nopietnu interesi izrāda arī citi ražotāji. "Jaguar" sastāvā startēs 2013. gada GP3 čempions Mičs Evanss un bijušais GP2 braucējs Adams Kerols. Mazāk zināma jaunā komanda ir "Techeetah", kas pieder ķīniešiem - viņi pārņēmuši likvidēto japāņu vienību "Team Aguri". Testos tā spējusi būt viena no ātrākajām, bet par pilotiem izvēlēti bijušais F1 čempionāta dalībnieks Žans-Ēriks Verņs un ķīnietis Ma Kvings Hua, kurš nesen guvis uzvaras WTCC čempionātā. "Dragon Racing" komanda tikmēr pirms šīs sezonas apvienojusies ar kompāniju "Faraday Future".
Kopumā šogad Formula E čempionātā startēs pieci jauni piloti - tie ir jau pieminētie Evanss un Kerols, kā arī Hosē Marija Lopess, Maro Engels un Fēlikss Rozenkvists. No viņiem īpaši jāizceļ Lopess, kurš pēdējās sezonās ar panākumiem startējis WTCC, pārstāvot "Citroen" rūpnīcas vienību. Argentīnietis ir aizvadīto WTCC sezonu pasaules čempions, turklāt jāatceras, ka savulaik viņš ar panākumiem startējis arī dažādās formulu sacīkstēs un bijis arī tuvu ienākšanai Formulā 1. Lopess pārstāvēs spēcīgo "DS Virgin Racing" vienību, ko atbalsta "Citroen" rūpnīca. Rozenkvists ir uzvarējis slavenajās Makao "Grand Prix" F3 sacīkstēs, bet šogad startēja "Indy Lights" un DTM. Engels ir "Mercedes" rūpnīcas pilots, kurš pēdējos gados startējis dažādās sacīkstēs - Lielbritānijas F3, DTM un šogad arī GT..
Kā pašreizējais čempions jauno Formula E sezonu uzsāks šveicietis Sebastjēns Buemī. Viņš startējis abās notikušajās Formula E sezonās, pirmajā no tām ieņemot otro vietu kopvērtējumā. Pērn tikai divus punktus no Buemī atpalika Lukass di Grasi. Vai šogad spēku samēri būs mainījušies? Buemī joprojām pārstāvēs "Renault" rūpnīcas komandu "e.Dams", bet Di Grasi brauks "Audi" atbalstītajā "ABT Schaeffler" vienībā. Spēcīgs kandidāts noteikti būs debitants Lopess, tāpat jāizceļ tādi piloti kā Nelsons Pikē juniors, kurš bija čempions Formula E pirmajā sezonā, Buemī komandas biedrs Nikolā Prosts, kurš uzvarēja pēdējos divos iepriekšējās sezonas posmos, un Niks Haidfelds.