Arī pirms otrās treniņu sesijas Melburnā nolija pamatīgs lietus un pilotiem lielāko sesijas daļu nācās izmantot lietus riepas. Tikai pēdējās 15 minūtēs trases ideālā trajektorija bija pietiekami nožuvusi, lai būtu iespējams izmantot sausam laikam paredzētās riepas.
Šajos mainīgajos laika apstākļos lieliski jutās "Force India" piloti, kas pastāvīgi uzlaboja savu rezultātu, regulāri nokļūstot pirmajās pozīcijās. Tomēr jau pēc rūtotā karoga izkāršanas ar savu pēdējo lidojošo apli Niko Hilkenberga labāko rezultātu pārspēja Mihaels Šūmahers, kuram bija trešais labākais rezultāts pirmajā treniņā.
Jāpiebilst, ka FIA dienu iepriekš deva zaļo gaismu "Mercedes" komandas ļoti sarežģītajam tehniskajam risinājumam, kas DRS sistēmas izmantošanas laikā novērš disbalansu starp mašīnas priekšējās un aizmugurējās daļas piespiedējspēku. Šī sistēma ir balstīta uz iepriekš 2010.gadā "McLaren" ieviesto 'F-Duct' principu, tomēr šajā gadījumā pilots procesā tiešu dalību neņem.
Tostarp žūstošajā trasē notika arī vairāki incidenti, kas par laimi nebeidzās ar sadauzītām formulām. Heiki Kovalainens pēc lidojošā apļa uzrādīšanas, nespēja sabremzēties pirmajā līkumā un pa slapjo drošības joslu bīstami atgriezās trasē priekšā diviem sāncenšiem. Tostarp Kobajaši saslīdēja uz pēdējā līkuma slapjās betona apmales un tikai ar savas meistarības un veiksmes palīdzību nesadauzīja formulu pret betona sienu starta finiša taisnē.
Austrālijas GP – Treniņi 2