06.04.2013. 04:08
Lai gan pagājušas jau divas nedēļas kopš skandalozās Malaizijas GP izcīņas, arvien uzpeld jauni fakti, kas slēpjas aiz “Red Bull” komandas pilotu Marka Vēbera un Sebastiana Fetela daudz kritizētās cīņas par uzvaru.

Pilna vērsija:

, Diena.lv, Sports

Lai gan pagājušas jau divas nedēļas kopš skandalozās Malaizijas GP izcīņas, arvien uzpeld jauni fakti, kas slēpjas aiz “Red Bull” komandas pilotu Marka Vēbera un Sebastiana Fetela daudz kritizētās cīņas par uzvaru.

Respektablais vācu izdevums “Auto Motor und Sport” nācis klajā ar jaunu faktu, apgalvojot, ka Vēbers brīdī, kad viņam uzbruka Fetels, jau bija ieslēdzis dzinēja apgriezienu ierobežotāju, jo tobrīd taupīja degvielu.

“Formulā 1 patiesība bieži nāk gaismā pa detaļām,” raksta korespondents Mihaels Šmids.

Jau iepriekš bija zināms, ka problēmas ar degvielas daudzumu bija nākošajās divās vietās braucošajai “Mercedes” komandai, tomēr Niko Rosbergs paklausīja komandas pavēli necīnīties ar Luisu Hamiltonu. “Red Bull” apgalvoja, ka pavēli Fetelam devusi, jo nevēlējās, lai abi iznīcina jau tā nodilušās “Pirelli” riepas, kā arī cīņas karstumā nepielaiž sev klāt “Mercedes” pilotus.

“Patiesībā aiz tā visa slēpjas šis tas, par ko “Red Bull” nevēlējās skaļi runāt,” raksta Šmids. “Pirmo 42 apļu laikā Vēbers bija sadedzinājis daudz vairāk degvielas par Fetelu un jau bija nonācis kritiskajā zonā. Tāpat Fetels 12 apļus varēja braukt Vēbera aizvējā un lietot DRS sistēmu. Komanda uztraucās ne vien par avārijas iespējamību, bet arī to, ka Vēberam var beigties benzīns. Viņam tika lūgts nebraukt tik ātri un vienkārši nokļūt līdz finišam.”

Raksts tapis sadarbībā ar



CAPOEIRA A.Čaka iela 59-5a, Rīga
Mironceva Oksana Mironceva  OksanaTaekvondo, Kikbokss
FTA
Reģistrēties