25.03.2013. 05:51
Marks Vēbers ir paziņojis, ka komandas iekšienē nebūs nopietnas sekas pēc Sebastiana Fetela lēmuma svētdienas Malaizijas GP ignorēt komandas pavēles.

Pilna vērsija:

, Diena.lv, Sports

Marks Vēbers ir paziņojis, ka komandas iekšienē nebūs nopietnas sekas pēc Sebastiana Fetela lēmuma svētdienas Malaizijas GP ignorēt komandas pavēles.

Fetels pēdējā sacīkstes nogrieznī atradās aiz Vēbera un nolēma neņemt vērā komandas norādījumus un pirms sacīkstes norunāto stratēģiju. Vācietis apdzina komandas biedru un izcīnīja uzvaru. Vēbers savu sašutumu pauda trasē, kad vispirms parādīja Fetelam vidējo pirkstu, bet uzreiz pēc finiša strauji piebrauca priekšā komandas biedra formulai, gandrīz izraisot sadursmi starta finiša taisnē.

“Pēdējā nogrieznī es kontrolēju sacīksti un viss bija kārtībā,” stāstīja Vēbers pēc finiša. “Pirms tam mums bija ‘jānokrata’ Luiss Hamiltons un mēs to veiksmīgi paveicām. Pēc pēdējā boksu apmekējuma komanda pateica mums abiem iestatīt dzinēju taupības režīmā un mierīgi finišēt. Es arī vēlējos turpināt sacīksti, taču galu galā komanda pieņem lēmumu, kuru mēs apspriedām jau pirms starta, kad izskatījām variantus tam, kā varētu attīstīties scenārijs. Uzdevums bija taupīt riepas un aizvest mašīnu līdz finišam. Galarezultātā Sebs pieņēma pats savu lēmumu un, kā vienmēr, viņam būs nodrošināta aizsardzība.”

“Es neesmu pilnīgi drošs par to, ko viņš ar šo teikumu domāja,” vēlāk Vēbera teikto komēntēja “Red Bull” boss Kristians Horners. “Mums pats svarīgākais bija izcīnīt uzvaru šajā sacīkstē, tāpēc pēc pēdējā boksu apmeklējuma likām saglabāt pozīcijas. Mēs devām ļoti striktus un precīzus norādījumus abiem pilotiem. Tomēr piloti nolēma ņemt visu savās rokās, lai gan norādījumi bija ļoti skaidri.”

“Tas bija Kristians (Horners), kurš teica, ka nepieciešams taupīt riepas un saglabāt pozīciju,” citās domās bija arī “Red Bull” padomdevējs Helmuts Marko, kurš nekad nav slēpis savas simpātijas pret Fetelu. “Taču es par to nebiju pārliecināts. Viņš (Fetels) tobrīd bija cieši aizmugurē un tās ir sacīkstes. Tādos apstākļos grūti pa radio komunicēt ar pilotiem. Mēs to apspriedīsim iekšienē, jo komandai ir jākontrolē piloti. Taču mums nav kā “Mercedes” vienībā, kur ir izteikts pirmais un otrais numurs. Pamatā mēs pret abiem pilotiem izturamies vienlīdzīgi.”

Raksts tapis sadarbībā ar



Champions Club, SIA, Biljarda klubs Ropažu 7, Rīga, LV-1039
Kučans Vasilijs Grieķu-romiešu cīņa, Jostu cīņa, Pludmales cīņa
FTA
Reģistrēties