Vinjaless divas sezonas pavadīja "Suzuki" vienībā, bet šogad startēja "Yamaha" sastāvā. Ņemot vērā viņa izcilo sniegumu pirmssezonas testos, tieši Vinjaless kļuva par favorītu uz titulu. Sportistam izdevās uzvarēt trijos no pirmajiem pieciem posmiem, tomēr vēlāk gan viņa, gan Rosi rezultāti kļuva vājāki. Tas izskaidrojams ar "Yamaha" inženieru eksperimentiem, cenšoties tikt galā ar saķeres problēmām.
Sezonu Vinjaless pabeidza trešajā pozīcijā, pārspējot Rosi jau pirmajā kopīgajā sezonā. Tagad viņš atzīst, ka abi sadzīvo ļoti labi.
"Ja godīgi, biju domājis, ka būt Rosi komandas biedram būs grūtāk," stāsta Vinjaless. "Galu galā tomēr satikām diezgan labi, viens otru respektējam un tas, piedzīvojot saspringtus brīžus, ir ļoti svarīgi."
Vinjaless arī noliedzis apgalvojumu, ka viņa sniegums sezonas gaitā palika vājāks, jo komanda motociklu centās vairāk pielāgot Rosi vajadzībām, uzsverot, ka visas sezonas garumā abu sniegums bijis līdzvērtīgs.
"Kad motocikls strādāja kā nākas, mēs abi bijām starp līderiem," saka spānis. "Tajās sacīkstēs, kad gāja labi vienam no mums, labi klājās arī otram. Es nevainoju "Yamaha" ne par ko. Komanda ir veltījusi savus spēkus man simtprocentīgi un šajā ziņā nekas nav mainījies. Es teiktu, ka puse no radušās situācijas bija tādēļ, ka "Honda" un "Ducati" savu darbu paveica labi, bet pārējā puse bija mūsu pašu trūkumu dēļ."
Vinjaless un Rosi būs komandas biedri arī 2018. gada "MotoGP" sezonā. Zināms, ka nākamās sezonas motociklu komanda izvēlējusies būvēt uz 2016. gada modeļa bāzes.
Izmantotie resursi:Motorsport.com: F1 News, MotoGP, Le Mans...