Šonedēļ Ķīnā norisināsies trešais F1 pasaules čempionāta posms un daudzi gaida, kā turpināsies Malaizijā iesāktā sāga "Red Bull" komandas pilotu Sebastiana Fetela un Marka Vēbera starpā. Toreiz Fetels, ignorējot vadības pavēli, trasē apdzina Vēberu un kļuva par uzvarētāju, par ko sākotnēji dusmas pauda visa "Red Bull" komanda.
"Es uzskatu, ka šādi stāsti nāk par labu šim čempionātam," intervijā "Spox" izteicies Vurcs, kurš čempionātā pēdējo reizi startēja 2007. gadā. "Tie rada interesi un paceļ reitingus. Tas ir labi no biznesa viedokļa, lai gan var diskutēt vai dažu komandu rīcība atbilst sporta ideoloģijai."
Vurcs gan uzskata, ka Fetela rīcība nav attaisnojama: "Viss sākās 28. aplī, kad viņš pa radio paziņoja, lai komanda dabū Marku nost no viņa ceļa, jo viņš esot pārāk lēns. Tobrīd Vēbers kontrolēja savas riepas un bija spējīgs atbildēt, palielinot pārsvaru par piecām sekundēm. Sebastians ar to nebija rēķinājies. Ja "Red Bull" nebūtu devuši pavēles, par 99.9% var apgalvot, ka Vēbers būtu uzvarējis. Viņš spēja labāk sataupīt riepas, taču paklausīja komandas instrukcijām un ieslēdza motora apgriezienu ierobežotāju. Sebastians to neizdarīja un nevarēja pretoties kārdinājumam veikt komandas biedra apdzīšanu."
Tomēr Vurcs uzskata, ka situācija nemainīsies un Vēberam ir jāsamierinās ar otrā numura lomu komandā.
"Viņam ir miljoniem liela alga, lai varētu samierināties ar šo sāpi," saka austrietis. "Ja viņš domā, ka citas komandas pret viņu izturētos labāk, tad jāsaka šai komandai ardievas. Tomēr domāju, ka šoreiz viņš norīs šos rūgtos pilienus. Galu galā, viņš brauc komandā, ar ko iespējams uzvarēt. Ja viņam veicas un Fetelam nepaveicas, viņš pat varētu kļūt par F1 čempionu. Taču citādi viņš spēlē otrā numura lomu, saņem labu algu un ir viens no šova zvaigznēm. "
Izmantotie resursi:Videos, News, Diashows, Daten und Live-Ticker...Motorsport.com | Racing News, Race Results -...